آغاز اردوهای تابستانی گروه جهادی بسیج دانشجویی گیلان



ایسنا / گیلان طرح اردوهای تابستانی 1500 گروه از جهادگران سازمان بسیج دانشجویی در کشور ، امروز در آملش همزمان با کل کشور آغاز شد.

محمدحسین کفعمی ، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در حاشیه اردوی تابستانی گروه جهادی سازمان بسیج دانشجویی در روستای لرود املش اظهار داشت: تاکنون 2500 گروه جهادی دانشجویی اعلام کرده اند آمادگی برای ارائه خدمات رایگان به مناطق فقیرنشین.

وی افزود: از این تعداد 1500 گروه برنامه هایی را ارائه داده اند كه برنامه های خود را در قالب توسعه روستایی اجرا می كنند. ارائه خدمات آموزشی ، بهداشتی و فرهنگی به روستاییان از امروز آغاز شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: هر یک از گروه های دانشجویی به مدت یک هفته تا 10 روز برای اجرای پروژه های پیشنهادی خود بصورت اردوهای تابستانی برای گروه جهاد سازمان بسیج دانشجویی خدمات رایگان ارائه می دهند. در گیلان ، این گروه های جدید جایگزین گروه های قبلی می شوند

کفعمی گفت: قرار است تا پایان مهرماه سال جاری 4500 پروژه در زمینه های مختلف توسعه ، بهداشت و درمان ، آموزش و کمک های فرهنگی در روستاهای محروم اجرا شود.

محسن نیازمند مسئول بسیج دانشجویی از گیلان نیز خاطرنشان کرد: از مجموع 1500 گروه جهادی ، 97 گروه به گیلان مرتبط هستند و امسال متناسب با شرایط کرونر ، طرح های کمک آموزشی و مشاوره بهداشتی از جمله پروژه های اولویت دار است. اردوهای جهادی گیلان.

به گزارش ایسنا ، این پروژه با حضور 80 نفر از رهبران اردوهای جهادی دانشجویی در استان های مختلف در روستای لرود ، املش آغاز شد.

بیشتر بخوانید  قانون جدید چک صیادی چیست؟ | اگر موجودی حساب صادر کننده چک کمتر باشد، بانک همان مبلغ را پرداخت می‌کند

تا پایان ماه اکتبر امسال ، هر یک از پنج تا 10 گروه اردوگاه جهادی در مناطق فقیرنشین و دورافتاده روستایی مستقر می شوند و خدمات مدنی ، بهداشتی ، آموزشی ، فنی و حرفه ای متنوعی را به روستاییان ارائه می دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید