آشنایی با پرفروش ترین خودروها در ایران + عکس


به گزارش سایت طلا ،خودروهای بسیاری در ایران وجود دارند اما باید بگویم که تمام این خودروها طرف‌دار و خریدار ندارند، خودروهای پرفروش در ایران از قیمت‌های مناسبی برخوردارند و ساخت شرکت ایران‌خودرو و سایپا هستند، اگر شما علاقه دارید با پرفروش‌ترین خودرو در ایران آشنا شوید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید یک خودرو داشته باشید.

پرفروش‌ترین خودرو در ایران:

در این بخش لیستی از خودروهای پرفروش در ایران را تهیه کردیم تا با بررسی و معرفی آن‌ها به شما در انتخاب خودرو کمک کرده باشیم، این خودروها تولیدات داخلی هستند و متعلق به شرکت سایپا و ایران‌خودرو هستند.

1.پژو 207:

اولین خودروای که در لیست پرفروش‌ترین خودرو در ایران قرار دارد پژو 207 است که یکی از ماشین‌های بسیار زیبا و جذاب جوان‌پسند می‌باشد، علاوه بر زیبایی و کیفیت ساخت بالای این خودرو در فروش و محبوبیت این خودرو تأثیر بسیار زیادی گذاشته است.

پژو 207 محصولی از شرکت ایران‌خودرو است که در سال 95 سری اول آن وارد بازار شد و بعد از آن با تغییرات کوچکی در طراحی روبرو شد و در مدل‌های مختلف به بازار عرضه شد، 207 در مدل‌های اتومات، دنده‌ای، سقف پانوراما و دورنگ وجود دارد.

پژو پارس TU5:

پژو پارس در مدل‌های مختلفی وارد بازار شده است که تمام این مدل‌ها جزء محبوب‌ها هستند اما TU5 با داشتن طرف‌داران بسیار در لیست پرفروش‌ترین خودروها در ایران قرار گرفته است، این ماشین زیبا علاوه بر داشتن ظاهر زیبا از موتور و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

ظاهر تمام مدل‌های پژو پارس به یک‌شکل هستند و تنها تفاوت آن‌ها در قدرت موتور است، این خودرو یک خودرو لوکس تولید داخل شناخته می‌شود و ماشین خانواده پسند است.

بیشتر بخوانید  داستان از سرگیری تئاتر نیمه و نیمه

TU5 از آپشن‌های بسیار زیادی برخوردار نیست، این خودرو از نظر موتور نسبت به سایر مدل‌ها قدرت بیشتری دارد و فضای داخلی این خودرو بسیار جادار است و مناسب خانواده‌های ایرانی می‌باشد.

3.کوییک:

خودرو بعدی که در لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد کوییک است، این ماشین محصول شرکت سایپا است و طرف‌داران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است، این ماشین هاچ‌بک است و برای داخل شهر بسیار مناسب است، قیمت آن نسبت به سایر خودروهای سایپا مناسب‌تر است.

از نظر کیفیت باید بگویم نمره قابل قبولی را دریافت کرده است، ظاهر آن جذاب است و مدل‌های دورنگ این خودرو در بازار طرف‌داران بسیاری را به خود جذب کرده است، این خودرو یکی از ارزان‌قیمت‌ترین هاچ‌بک موجود در بازار ایران است.

4.دنا پلاس:

دنا پلاس محصول شرکت ایران‌خودرو یکی دیگر از پرفروش‌ترین خودروها در بازار ایران است، این ماشین از کیفیت بالایی برخوردار است و بعد از عرضه طرف‌داران بسیاری به دلیل ظاهر زیبا و کیفیت بالا به خود جذب کرد.

دنا پلاس یک ماشین کاملاً اسپرت است که خانواده‌ها و جوانان علاقه بسیار زیادی به آن دارند، این خودرو از امکانات و قابلیت‌‌های بالایی بهره‌مند می‌باشد، فرمان این خودرو هیدرولیک است و دارای کروز کنترل می‌باشد.

این خودرو پرفروش در دو مدل به بازار عرضه شده است، توربو شارژ اتومات و معمولی که هر دو آن در لیست قرار دارند و جزء پرفروش‌ترین خودرو در ایران هستند.

5.پژو 206 تیپ 2:

یکی از ماشین‌های خاص و جوان‌پسند جذاب ایرانی 206 است، این خودرو در مدل‌های مختلف وارد بازار شده است که تیپ 2 جزء پرفروش‌ترین خودروها در بازار ایران به‌حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید  پیام تبریک عجیب حسام نواب صفوی به مناسبت عید غدیر

206 دارای تیپ‌های مختلفی است که امروزه تنها تیپ 2 و 5 این ماشین به تولید می‌رسد، این مدل از 206 دارای امکانات بسیار ضعیفی است و آپشن و طراحی آن قدیمی است، این محصول شرکت پژو فرانسه است که نزدیک به 20 سال است در ایران به تولید می‌رسد.

موتور این خودرو از قدرت بالایی برخوردار نیست، طراحی آن در فرانسه انجام شده است و این خودرو امروزه در شرکت ایران‌خودرو به تولید می‌رسد و با داشتن طرف‌داران بسیار زیاد روانه بازار می‌شود.

این هاچ‌بک نسبت به سایر هاچ‌بک‌های ساخت داخل از کیفیت بالاتری برخوردار است و ظاهر جذاب‌تری دارد.

6.سمند ال‌ایکس:

سمند یک خودرو ملی خانوادگی است که به دلیل کیفیت و جادار بودن بعد از ورود به بازار در دسته پرفروش‌ترین خودرو در ایران قرار گرفت، این ماشین قابلیت و امکانات خاصی ندارد و یک ماشین معمولی از نظر آپشن است.

از نظر موتور سمند ماشین قدرتمندی است و سواری بسیار راحتی دارد، این خودرو درحالی‌که از آپشنی برخوردار نیست اما همیشه در انتخاب خانواده‌های ایرانی بوده است.

7.ال 90:

خودرو بعدی که جزء پرفروش‌ها است ال 90 نام دارد، این محصول شرکت رنو است که ایرانی‌های به این خودرو علاقه بسیار زیادی دارند، این خودرو به یکی از جان‌سخت‌ترین خودروها در ایران معروف است.

از نظر امکانات باید گفت: هیچ امکانات خاصی برای این خودرو در نظر گرفته نشده است، در کل این خودرو یک خودرو کاملاً خانوادگی است و اکثر جوان‌ها به‌هیچ‌عنوان سراغ این خودرو نمی‌روند.

از نظر ظاهری این خودرو بسیار طراحی معمولی دارد و موردپسند هر شخصی نیست اما قدرت و کیفیت آن باعث شده است که ظاهر نامناسب آن نادیده گرفته شود.

بیشتر بخوانید  خودرو جدید اطلس G وارد بازار شد + قیمت ثبت نامی و بازار

8.تیبا 2:

تیبا 2 محصولی از شرکت سایپا است که طرف‌داران بسیار دارد، این خودرو هاچ‌بک مناسب خانواده‌های کم‌جمعیت و جوانان است، بعد از عرضه به بازار طرف دارد بسیاری به دلیل هاچ‌بک بودن و ظاهر معمولی جذب آن شدند.

این خودرو یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت سایپا است که از نظر کیفیت قابل‌قبول است و یک خودرو کم‌هزینه محسوب می‌شود این نکته بیشتر باعث محبوبیت این خودرو شد.

9.ساینا:

خودرو بعدی که جزء پرفروش‌ترین‌ها است محصولی از شرکت سایپا می‌باشد، ساینا یکی از خودروهای معمولی بازار است که اکثر خانواده‌ها از آن استفاده می‌کنند، این خودرو دارای قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر خودروهای ایرانی است.

ظاهر این ماشین معمولی است و یک خودرو نسبتاً جادار محسوب می‌شود، این محصول مانند سایر خودروهای سایپا کم‌هزینه است.

آیا این خودروها ارزش خرید دارند؟

قبل از هر چیزی باید هدف خود را مشخص کنید و بعد با بودجه‌ای که در نظر دارید یکی از این خودروها را انتخاب کنید، نمی‌توان به قطعیت گفت این خودروها دارای ارزش خرید هستند یا خیر شما باید بر اساس پولی که در دست دارید یک خودرو مناسب تهیه کنید.

در این مقاله قصد داشتیم شما را با خودروهای پرفروش ایران آشنا کنیم، با تحقیقاتی که انجام دادیم لیستی از این خودروها تهیه کردیم که بیشترین سهم بازار متعلق به ایران‌خودرو و سایپا است.

خودروهای قرار گرفته در این لیست تولید داخلی هستند و طرف‌داران بسیاری دارند، امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد.


دیدگاهتان را بنویسید