آشنایی با مزایای مصرف شامپو ضد شوره سر سینره



معرفی فواید بی نظیر شامپو ضد شوره سر سینره




شامپو ضد شوره سر سینره بر اساس خواص ضد قارچ و ضد باکتری طبیعی برخی گیاهان نظیر پرسیاوش، آویشن و بید فرموله شده است. آثار درمانی این شامپو به سرعت و در اولین هفته استفاده شروع می شود و در عرض یک ماه پوسته ریزی به طور کامل از بین می رود و خارش و قرمزی پوست سر به سرعت از میان می رود. این شامپو علاوه بر قدرت شویندگی کنترل شده باعث نرمی و لطافت موها نیز می گردد که این اثر باعث کارایی این شامپو در شوره های خشک نیز می گردد. این شامپو باعث تغییر رنگ مو در موهای رنگ شده (مانند بسیاری از شامپو های ضد شوره) نمی شود.


ویژگیهای شامپو ضد شوره سر سینره


  • رفع شوره، خارش، التهاب و قرمزی پوست سر

  • رفع سریع پوسته ریزی و شوره سر

  • حاوی عصاره زانتاکسیلوم جهت کاهش چربی پوست سر

  • دارای عصاره بید جهت رفع پوسته های مرده سطح پوست سر

  • بهره گیری از مواد مؤثره گیاهی با اثرات ضد قارچی

  • رفع خارش، التهاب و قرمزی پوست سر


شوره سر


مزایای مصرف شامپو ضد شوره سر سینره


شوره سر یکی از مشکلاتی می باشد که ممکن است برای هر کدام از ما در طول روز رخ دهد شوره سردلیل خاصی ندارد و علت اصلی شوره سر هنوز ناشناخته است. اگرچه اغلب متخصصان پوست معتقدند که شوره سربعلت شرایط بهداشتی بد نیست. شوره سر در واقع در شرایطی است که در آن پوسته های سفید روی پوست سر ظاهر می شود و اغلب همراه با خارش است. در برخی مواقع، درمان شوره سر بسیار سخت و پیچیده است.


شوره سر سلول های مرده پوست است که از پوست سر جدا می شوند. شوره سر می تواند به دلیل خشکی بیش از حد پوست و یا بدلیل بیماری های مزمن پوستی ایجاد شود. هم خشکی پوست و هم بیماری های پوستی موجب التهاب و خارش و در نهایت پدید آمدن شوره می شوند. رنگ پوسته های جدا شده از سر یا همان شوره سفید و یا گاها مایل به کرم و زرد می باشد.


شامپوها، ترکیب های مایع تمیزکننده ای هستند که به منظور شست وشوی چربی های غدد چربی ساز پوست سر و بدن، سلول های لایه شاخی جدا شده از پوست سر، شوره سر و آلودگی های محیطی مانند ذرات گرد و غبار و دوده سوخت های فسیلی طراحی شده اند. محتوای تمیزکننده ها و شست وشوکننده ها، عوامل کف کننده، حالت دهنده ها و نرم کننده ها، ضخیم کننده های تار مو، عطرها، ترکیب های محافظ و در مواردی ویتامین ها هستند. بنابراین بر اساس وضعیت کف سر و ساقه موها، شامپوهای متفاوتی عرضه شده است.


انواع مختلفی از شامپوهای ضد شوره در بازار و داروخانه ها وجود دارند که تقریبا مکانیزم عمل آن ها مشابه هم می باشند، نکته نخستی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شامپو ضد شوره درمان کننده شوره سر نمی باشد بلکه تا زمانی که از آن استفاده می کنید کمک به کاهش و کنترل شوره سر می کند و باید در کنار مصرف آن علل شوره سر توسط پزشک متخصص ریشه یابی و درمان مناسب تجویز گردد.


شامپو ضد شوره سر سینره یک محصول عالی برای رفع شورهای مزاحم سر است. در ترکیب این شامپو موادی بکار رفته است که برای موها فوق العاده هستند و در ادامه شرح داده شده است.


پلی کواترنیوم 10


شامپو ضد شوره سر سینره حاوی پلی کواترنیوم 10 است. این ماده پلی مری کاتیونی به صورت کمپلکس می باشد که از ئیدروکسی اتیل سلولز مشتق می گردد. این ترکیب حالت دهنده بسیار خوبی می باشد. خاصیت چسبندگی به مو دارد و یک فیلم پوششی محافظ بر روی مو تشکیل می دهد. همچنین باعث رطوبت رسانی به مو گشته و سبب شانه خوری بهتر مو در حالت خیس و خشک می گردد. از شکنندگی مو جلوگیری نموده و براقی و شفافیت مو را افزایش داده و باعث حالت ابریشمی مو می گردد. در مورد موهای مجعد و خشک، باعث حالت پذیری بهتر آنها می گردد و از ایجاد الکتریسیته ساکن و پرواز موها جلوگیری می نماید.


جوانه گندم


شامپو ضد شوره سر سینره حاوی روغن جوانه گندم است که برای نرمی پوستهای خشک و پیشگیری از پیری پوست موثر است. این ترکیب یک مرطوب کننده طبیعی است ،اسیدهای چرب اشباع موجود در آن با رادیکالهای آزادی که بافتها را تخریب می کنند و باعث شوره سر می شوند مبارزه می کنند . جوانه گندم حاوی املاح، ویتامینها و پروتئین هایی برای تقویت پوست و موهاست.


درمان شوره سر


روش مصرف شامپو ضد شوره سر سینره


دو هفته اول شامپو به صورت یک روز در میان مورد استفاده قرار گیرد پس از آن به دوبار در هفته تقلیل یابد. در صورت وجود شوره شدید توصیه می شود بعد از استحمام از لوسیون ضد شوره سینره نیز طبق دستور آن استفاده شود.


توصیه ها در رابطه با مصرف شامپو ضد شوره سر سینره


  • شامپو ضد شوره سر سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.

  • شامپو ضد شوره سر سینره برای شوره خشک و چرب مناسب است.

  • در کنار این محصول می توانید لوسیون گیاهی ضد شوره سر سینره را نیز مورد مصرف قرار دهید.

  • شامپو ضد شوره سر سینره را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.


separator line


بیشتر بخوانید:


آشنایی با فواید لوسیون گیاهی ضد شوره سر سینره


چندین درمان خانگی برای شوره سر


علت شوره و پوسته شدن کف سر و راه های مناسب برای درمان این عارضه


بیشتر بخوانید  ۱۱ خاصیت جادویی روغن جوجوبا برای زیبایی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید