مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آشنایی با فواید ترمو استیم الیمپ برای لاغری

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



مزایای مصرف ترمو استیم الیمپ برای لاغری


ترمو استیم الیمپ مجموعه فرآیندهای متابولیکی را در بدن فعال می کند که در حفظ حرارت بدن نقش موثری را بازی می کند . به زبان ساده سوخت انرژی زیاد جهت گرم کردن بدن و حفظ حرارت آن به صورت ثابت و مناسب به کار می رود.


ترکیبات رژیمی متنوعی در سطوح خاصی وجود دارند که باعث از بین رفتن ذخایر چربی بدن می شوند . این مواد در سه مرحله عمل می کنند . اشتها را کاهش می دهند ،سوخت چربی را هموار می سازند و فر آیند ترمو جنسیس را تحریک می کنند . به وسیله ترمو جنسیس می توانیم به این فرآیند سرعت بخشیده و کنترل آن را بر عهده گیریم که منجر به کاهش چربی زیر پوستی می شود . از آشکار شدن عضلاتتان فوق العاده لذت ببرید . چربی زیادی را بسوزانید ! کیلو گرم های اضافی را از نابود سازید.


ویژگیهای ترمو استیم الیمپ


  • حاوی مواد چربی سوز – انرژی زا

  • کاهش دهنده اشتها

  • افزایش سوخت چربی

  • محرک فر آیند ترمو جنسیس

  • حاوی مواد درجه یک موثر تجزیه بهینه چربی در فر آیندهای متابولیک


لاغری


منافع مصرف ترمو استیم الیمپ


اکثر مکمل های چربی سوز حاوی مواد محرک هستند. رژیم غذایی و ورزش اولین شرط لازم و ضروری برای چربی سوزی محسوب شده و اگر به درستی اجرا شوند ، منجر به کاهش وزن و چربی های اضافی می گردند. با این حال ، ممکن است هفته ها بگذرد و شاهد هیچ تغییر چشمگیری نباشید. این موقع ، زمان مصرف مکمل چربی سوز است. در این گام ممکن است با مشکلات متعددی رو به رو شوید ، به خصوص زمانی که از مکمل های چربی سوز متفاوتی ( بدون داشتن اطلاع کافی از مواد تشکیل دهنده آن ها ) استفاده می کنید.


مکمل چربی سوز مبنی بر مواد محرک معمولا شامل یک یا چند ترکیب حاوی کافئین می باشند که با افزایش سطح کاتکولامین ها ( انواع ترکیباتی همچون دوپامین که از ترشحات مرکز غده‌ فوق کلیوی به دست آمده و بر دستگاه عصبی سمپاتیک اثر دارند و همچنین باعث افزایش سطح هوشیاری شده و پتانسیل چربی سوزی دارند ) کار می کنند. به عبارت دیگر قرص چربی سوز که فاقد مواد محرک است از طریق مکانیسم جداسازی سطح کاتکولامین افزایش یافته ، کار می کند.


ترمو استیم تنها محصولی در بازار با نسخه اصلاح شده ، با قدرت بالا در محرک های ترمو جنسیس، بر گرفته از عصاره های گیاهی درجه یک که از لحاظ اجزاء فعال و ویتامین ها برای انرژی متابولیسم چربی ها لازم هستند .


در ترمو استیم سینترول عصاره درخت لیمو موجود می باشد و همچنین مقدار %90 درصد پلی فنول های فعال و 6 بار بیشتر مقدار لیپو لیزس که در تجزیه چربی نقش موثری داشته و منجر به لاغری می گردد که این امر توسط آزمایشات بالینی به اثبات رسیده است .


ترمو کور ام تی آر ایکس : ماده خاصی تشکیل شده از قوی ترین فعال کننده های ترمو جنسیس ، مواد درجه یک انتخاب شده برای اثر گذاری کامل و تجریه بهینه چربی ها درفر آیند های متابولیک .


ترمو استیم


روش مصرف ترمو استیم الیمپ


1 تا 3 کپسول روزانه ، با مقدار زیادی آب تقریباً 30 دقیقه قبل از صبحانه ،شام و تمرین مصرف کنید. شب ها و قبل از خواب مصرف نشود . توصیه می شود که این ترکیب را 2تا 3 ماه تمام مصرف نموده و سپس 1 تا 2 ماه به وقفه اندازید و پس از وقفه در صورت لزوم مکمل را تکرار کنید .


توصیه ها در رابطه با مصرف ترمو استیم الیمپ


  • از مقدار مصرف توصیه شده ترمو استیم الیمپ تجاوز نکنید .

  • مکمل های غذایی را نمی توان جایگزین یک رژیم متنوع و متوازن نمود .

  • ترمو استیم الیمپ را فقط از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.

  • این محصول فقط برای بزرگسالان توصیه می شود .

  • حاوی کافئین مقدار بالا ( 67 میلی گرم در هر کپسول ) می باشد بنابر این با دیگر مواد حاوی کافئین مخلوط نکنید .

  • این محصول نباید در زمان بارداری ، شیر دهی و افرادی که دارای مشکلاتی قلبی، اضطرابی و افسردگی همچنین افرادی که مستعد آلرژی هستند مصرف شود .

  • در صورت استفاده از هر نوع دارویی خواهشمند است حتماً قبل از آن با پزشک خود مشورت نمایید.

  • ترمو استیم الیمپ را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.


separator line


بیشتر بخوانید:


قرص ال کارنیتین و خواص شگفت انگیز آن برای لاغری


کپسول چربی سوز هیدروکسی کات + فواید و عوارض آن


قرص زیره و لیمو | تاثیرات جادویی کپسول لاغری زیره و لیموترش


فواید مصرف پودر لاغری فایبر کلیر (FIBER CLEAR)


separator line


بیشتر بخوانید  چند راه ساده برای از بین بردن لکه های تیره ساق و مچ پا
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *