آشنایی با فواید باورنکردنی کرم دور چشم سینره



معرفی کرم دور چشم سینره


کرم دور چشم سینره با بکارگیری مواد طبیعی و فن آوری بیوتکنولوژی علاوه بر اینکه قدرت جلوگیری فوق العاده ای در مقابله با چین و چروک دارد، باعث از بین رفتن هاله سیاه دور چشم می گردد. مواد مؤثر موجود در این کرم علاوه بر افزایش میزان کلاژن و الاستین، باعث تقویت غشاء مویرگی رگهای پوست شده که در نتیجه آن تغذیه پوست بهتر انجام شده و پوست، رنگی شفاف پیدا می کند و شاداب تر و جوان تر به نظر می رسد. استفاده از کرم دور چشم از سن 25 سالگی به خصوص در افرادی که از وجود هاله سیاه دور چشم رنج می برند توصیه می گردد.


ویژگیهای کرم دور چشم سینره


  • بهبود گردش خون مویرگی و رفع سیاهی، چروک و پف دور چشم

  • کاهش و رفع سیاهی، چروک و پف دور چشم

  • حاوی عصاره فائکس جهت بهبود گردش خون مویرگی و محو سیاهی دور چشم

  • دارای کمپلکس MDI جهت جلوگیری از ایجاد چین و چروک

  • سرشار از کوآنزیم Q10 و ویتامین E با اثر آنتی اکسیدانی بسیار قوی

  • غنی شده با اسیدهای چرب ضروری امگا 3 و امگا 6 جهت حذف رادیکال های آزاد


کرم دور چَم


مزایای مصرف کرم دور چشم سینره




اما اگر مرطوب کننده‌ و ضد آفتاب فعلی شما هیچ ناراحتی‌ای در اطراف چشم‌های شما ایجاد نمی‌کنند، پس احتمالا از آنچه در حال حاضر استفاده می‌کنید راضی هستید. اما اگر کرم صورت شما مناسب ناحیه‌ی چشمتان نباشد، آنگاه باید برای خرید یک محصول جداگانه برای چشم‌هایتان سرمایه گذاری کنید. کرم چشم، نوع خاصی از مرطوب کننده است و حاوی عناصری مناسب پوست اطراف چشم می‌باشد.


پوست نازک اطراف چشم بیشتر مستعد چروک و خطوط ریز است. بعلاوه، چشم‌ها غدد آبی بیشتر و غدد چربی کمتری دارند، به همین دلیل است که احتیاج بیشتری به مرطوب کردن دارند.عناصر خاص درون کرم چشم، با چشم مهربانند و اطراف چشم را هدف قرار داده‌اند، یعنی جایی که لوسیون مرطوب کننده‌ی همیشگی شما برایش کافی نیست.


دلیل دیگر برای استفاده از کرم چشم این است که از بوجود آمدن چین و چروک و علائم پیری در اطراف چشم پیشگیری می کند. لبخند، یکی از چیزهایی است که می‌تواند باعث بوجود آمدن چین در پوست شما شود، پس شروع استفاده از کرم چشم جداگانه از سن بیست سالگی تقریبا حیاتی بنظر می‌رسد.


یک کرم چشم، نه تنها از چین و چروکها جلوگیری می‌کند، بلکه اگر در حال حاضر در اطراف چشمانتان چروکی هم داشته باشید می‌تواند آنرا ترمیم کند! پس با استفاده از کرم چشمی با فرمول ملایم، خطوط ریز را پراکنده و چین و چروکها را درمان کنید.


کرم دور چشم ، نسب به کرم‌های صورت عادی، سبکتر و رقیق ترند. یک کرم سبک را می‌توانید به راحتی و بدون تقلا به نواحی حساس پوستتان بمالید. کرم چشم، حاوی موادی است که حلقه‌های تیره را روشن کرده و پف زیر چشم را کاهش می‌دهد، چیزهایی که از یک کرم صورت بر نخواهد آمد!


کرم‌های مخصوص چشم از اجزایی تشکیل شده‌اند که معمولا قوی نیستند، و از مواد حساسیت زایی همچون اسانس‌ها دورند؛ یکی از دلایل ملایم و مهربان بودن این نوع کرم‌ها با پوست اطراف چشم همین موضوع است. مواد تشکیل دهنده‌ی کرم‌های چشم بر روی معضلات خاص چشم‌ها تمرکز دارند، چیزهایی مانند حلقه‌های تیره، پف چشم و چروکهای پاکلاغی گوشه‌های چشم. کرم‌های چشم حاوی کافئین هستند که بهترین گزینه برای درمان پف چشم بحساب می‌آید.


محدوده‌ی چشم میتواند براحتی مستعد سرطان پوست باشد. پس استفاده‌ی از کرم چشم با SPF 30 در هر صبح برای پیشگیری از سرطان پوست هم حیاتی است. بسیار خب، حالا پیش از اینکه استفاده از آن را در برنامه‌ی مراقبتی روزانه‌ی خود قرار دهید، باید روی محدوده‌ای تستش کنید. مقدار کمی از آنرا روی منطقه‌ی تست مورد نظرتان مالیده و ببینید نتیجه‌اش چیست. اگر قرمزی، جوش، تاول و سوزش دیدید از آن استفاده نکنید. اگر کرمی یافتید که به خوبی جواب داد آنگاه استفاده از آنرا بصورت روزانه شروع کنید.


کرم دور چشم سینره یکی از محصولات خوب مراقبت از پوست دور چشم است. در فرمولاسیون این کرم ترکیبات مفیدی بکار رفته که خواص آنها در ادامه شرح داده شده است.


آلانتویین


کرم دور چشم سینره حاوی آلانتوئین است . آلانتوئین ماده ای است که از برخی گیاهان مثل جوانه گندم و بابونه استخراج می گردد و دارای خواص التیام بخش قوی بوده و به بهبود زخمها کمک می کند. این ماده باعث بهبود بافت های تحریک شده می شود و به کاهش التهاب پوست ناشی از خشکی نیز کمک میکند. به عنوان نرم کننده نیز در محصولات مختلف به کار می رود. این ماده همچنین باعث سرعت بخشیدن به امر بازسازی پوست می شود.


گل همیشه بهار


کرم دور چشم سینره حاوی گل همیشه بهار است. این گیاه از قدیم الایام برای ترمیم زخمها و کاهش التهاب مورد استفاده قرار می گرفته است. عصاره این گیاه اثر نرم کننده و محفاظتی بر پوستهای حساس و کم مقاومت را دارد، روغن همیشه بهار اپی تلیال سازی (تکثیر سلولهای پوست) را به طور قابل توجهی تحریک می نماید. در تحقیقات متعدد نشان داده شده که ساخته شدن گلایکوپروتئین، نوکلئو پروتئین و کلاژن را در محل، افزایش می دهد. همچنین خواص ضد باکتریال و ضد ویروسی نیز دارد.


عصاره این گیاه به عنوان پاک کننده و پالاینده پوست از مواد زائد نیز مورد توجه می باشد. همچنین این ماده خواص آنتی هیالورونیداز داشته که سبب محافظت از اسیدهیالورونیک موجود در پوست (که توسط شرایط محیطی نامناسب تخریب می گردد) می شود. اسید هیالورونیک نقش بسیار مهمی در ایجاد ساختارسالم و طبیعی پوست ایفا می نماید.


به طور کلی این ترکیب در فراورده های آرایشی، بهداشتی به عنوان نرم کننده، محافظت کننده پوست، التیام بخش، ضد التهاب و ضد عفونی کننده کاربرد دارد.مخصوصاً در مورد پوستهای خشک و ترک خورده و ملتهب بسیار مفید می باشد و حالت قابض آن باعث تنگ شدن منافذ پوست شده که این امر باعث صافی و شفافیت هر چه بیشتر پوست می گردد.


ویتامین E


کرم دور چشم سینره حاوی ویتامین E است.این ترکیب به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است. ویتامین E به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده توسط پوست جذب می شود و باعث کاهش تخریب ناشی از اشعه UV می شود. زیرا این ترکیب رادیکالهای آزاد اکسیژن را به دام انداخته و از پراکسیداسیون چربی ها در اثر اشعه UV جلوگیری می نماید. ویتامین E با تشکیل لایه محافظ بر روی پوست و مو برای آبرسانی پوست نیز ضروری است.


ویتامین F


کرم دور چشم سینره حاوی ویتامین F است .این ویتامین مخلوطی از اسیدهای چرب لینولئیک اسید و لینولنیک اسید (امگا 3 و امگا 6 ) و اولئیک اسید (ماده اصلی روغن زیتون) می باشد. اسیدهای چرب ضروری بر روی پوست و مو آثار تغذیه ای- ترمیمی باعث ترمیم ساختار پوست و مو می شوند زیرا یکی از اجزاء تشکیل دهنده غشاء سلولی هستند.


اثر مرطوب کنندگی این ویتامین از تبخیر بیش از حد آب از سطح پوست و مو جلوگیری می نماید و رطوبت پوست و مو را به مدت طولانی و موثر حفظ می کند. ویتامین F به عنوان یک عامل Refatting agent عمل نموده و در صورت زدوده شدن بیش از حد چربی یا تاخیر در ترشح مجدد چربی پوست، جایگزین چربی پوست و مو می شوند.


روغن گل آفتاب گردان


کرم دور چشم سینره حاوی روغن گل آفتاب گردان است. این گیاه در اکثر نقاط دنیا وجود داردو به علت اینکه به طرف خورشید می چرخد به این نام خوانده می شود. روغن آن سرشار از اسید لینو لئیک، و مقداری فسفولیپید و منبع عالی ویتامین E میباشد.در محصولات زیبایی به عنوان یک ترکیب موثر و ضد رادیکال آزاد استفاده میشود.امگا 6 آن باعث کاهش اثرات پیری پوست و افزایش سلول سازی است.


شی باتر


کرم دور چشم سینره حاوی شی باتر است که عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی به نام VITELLARIA PARADOXA است.روغن شی باتر بعلت داشتن سینامیک اسید ،یک مرطوب کننده گیاهی موثر است و بهترین انتخاب برای افرادیست که میخواهند از مواد سفت کننده طبیعی پوست استفاده نمایند.


گل گاو زبان


کرم دور چشم سینره حاوی گل گاو زبان است که گلی دارویی است که فقط در کوههای البرز در ایران میروید.اما گیاه گاو زبان در امریکا و اروپا میروید.در کتاب قانون ابو علی سینا در مورد خواص درمانی مفید گل گاو زبان تاکید شده است .این گل یکی از غنی ترین منابع اسیدهای چرب بشمار میرود.این اسیدها ضد رادیکال آزاد بوده و از اثر تخریبی uv جلوگیری میکنند.در سرم آنتی فریز کرم دور چشم – سینره از این گل استفاده شده است.


گل مغربی


کرم دور چشم سینره حاوی عصاره گل مغربی است. گیاه گل مغربی از گیاهان دارویی مهم است که روغن و اسیدهای چرب آندر صنایع دارویی ،غذایی و بهداشتی کاربرد فراوان دارد .منشا آن آمریکای شمالی بوده است.مهمترین اجزای تشکیل دهنده آن اسید لینولئیک و اسید گاما لینولنیک است که تاثیر قابل توجهی جهت حفظ سلامت غشا سلولی و ساخت سلولهای پوست دارند.این ترکیبات همچنین ضمن کمک به فرآیند التیام زخمها ،در تعادل پروتوئینها ی پوست نیز مؤثرند.


به عنوان یک ماده فعال جهت به دام انداختن رادیکالهای آزاد عمل نموده و پوست را از اثرات زیانبار نور آفتاب حفظ میکنند.همچنین با اثرات مخرب آلودگی هوا و عوامل استرس زای محیط مقابله کرده و پیری پوست را به تعویق می اندازند.این اسیدهای چرب ضروری میتوانند با مهار تیرو زیناز به روشن تر شدن پوست کمک نمایند.در کرم بدن کرم دست کرم دور چشم کرم ضد چروک کرم ضد لک سینره از این گل استفاده شده است.


مصرف کرم دور چشم


روش مصرف کرم دور چشم سینره


پس از تمیز کردن پوست با محصولات پاک کننده، هر صبح و شب مقدار مناسبی از کرم دور چشم سینره را اطراف چشم قرار دهید و با حرکات ضربه ای آرام پخش نمایید.


توصیه ها در رابطه با کرم دور چشم سینره


  • کرم دور چشم سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.

  • در صورتی که این تیره گی ارثی نمی باشد می توانید از کرم و سرم دور چشم سینره در کنار هم استفاده کنید.

  • استفاده روزانه دو بار صبح ها و شب ها سرم و کرم دور چشم سینره در کنار هم توصیه می شود.


separator line


بیشتر بخوانید:


بهترین کرم دور چشم در هر سن کدام است؟


بهترین کرم دور چشم طبیعی با ساده ترین مواد


کرم دور چشم خوب و مناسب باید چه ویژگیهایی داشته باشد


کرم ضد چروک دور چشم + نکات


separator line


بیشتر بخوانید  فواید شامپو تقویتی و ضد ریزش مو مخصوص آقایان سینره

دیدگاهتان را بنویسید