مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آشنایی با سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



فواید استفاده از سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره


سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره محصول جدیدی از شرکت سینره است که حاوی ژل شستشوی صورت ، شامپو بدن ،کرم بدن برای رفع نیازهای اساسی افراد به شوینده ها در طول سفر است. شما با خرید این ست دیگر نیازی به خرید شوینده های مختلف ندارید و در ضمن همه محصولات مراقبت و پاکسازی پوست را در طول سفر به همراه خود خواهید داشت.


ویژگیهای سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره


محتویات سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره به شرح زیر است:


ژل شستشوی صوت:


  • پاک نمودن عمیق پوست از آلودگی ها و مواد آرایشی

  • حاوی عصاره انجیر جهت رطوبت رسانی عمیق و مؤثر

  • ایجاد طراوت، شادابی و لطافت در پوست

  • فاقد مواد صابونی

  • دارای pH مناسب پوست

  • مناسب برای شستشوی روزانه پوست های معمولی تا خشک


شامپو بدن:


  • مناسب جهت شستشوی روزانه بدن بدون ایجاد خشکی در پوست

  • حاوی عصاره نیلوفر آبی، ویتامین E و مواد مرطوب کننده جهت حفظ لطافت و نرمی پوست

  • حاوی نمک دریایی جهت ایجاد شادابی و طراوت در پوست و رفع خستگی

  • فاقد مواد صابونی و محرک


کرم بدن:


  • دارای روغن جوجوبا و شی باتر جهت نرمی و لطافت پوست

  • رفع خارش و التهابات ناشی از خشکی پوست بدن

  • حاوی روغن گل مغربی و آووکادو، سرشار از امگا 3 و امگا 6 جهت محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد

  • مرطوب کننده پوست بدن با جذب سریع و ماندگاری طولانی

  • دارای ژل آلوئه ورا و پروویتامین B5 جهت رطوبت رسانی مؤثر به پوست

  • مناسب برای انواع پوست


محصولات مراقبت از پوست


مزایای استفاده از سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره




مراقبت از پوست یک امر طبیعی است که حتی در طول سفر نیز نباید آنرا نادیده گرفت. آلودگی های بیشتر ناشی از راه معمولا بیشتر از شرایط معمولی پوست را کثبف می کنند و حتما برای جلوگیری از بیماریهای مختلف و مراقبت از پوست باید در طول مسافرت از شوینده های خوب استفاده کرد.


سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره برای راحتی خیال افراد از در دسترس داشتن محصولات مراقبت از مو در طول سفر طراحی و تولید شده است. شما با داشتن این محصولات از خرید محصولات بی کیفیت در سر راه بی نیاز خواهید شد و خیالاتان راحت است که محصولات شوینده خوب و باکیفیت را همیشه به همراه دارید.


در ترکیب سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره ترکیبات و عصاره های مفیدی بکار رفته که به خوبی از پوست شما در طول سفر محافظت می کنند. در ادامه برخی از این ترکیبات شرح داده شده است.


نیلوفر آبی


در سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره نیلوفر آبی بکار رفته است که نیلوفر آبی نام یک تیره از گیاهان است. بیشتر گونه‌های آن دارای برگ‌های دایره‌وار، موم‌اندود و شناور در سطح آب بوده که دمبرگ‌های بلندی دارند. این دمبرگ‌ها دنباله ساقه‌های ضخیم و درشت این گیاه است که درون گِل کف آبگیرها یا دریاچه‌ها می‌خزد. گُل‌های خوش‌نمای این گیاه که روی سطح آب یا کمی بالاتر از آن می‌روید در امتداد ساقه‌های بلند زیرزمینی آن قرار دارد.


عصاره مورینگا


یکی دیگر از عصاره های مفید موجود در سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره عصاره مورینگاست. عصاره دانه های گیاه Moringa oleifera می باشد که بومی مناطق گرمسیری است این درخت به Miracle tree یا درخت معجزه مشهور است تمام قسمت های این گیاه دارای خواص دارویی و یا خوراکی می باشد. از دانه های این گیاه جهت زدودن آلودگی ها و شفاف کردن و تصفیه آب استفاده می کنند.


عصاره دانه مورینگا حاوی میکرو پروتئین هایی است که باعث محافظ پوست و مو در مقابل آلودگی های محیطی از جمله گرد و غبار، گازهای آلاینده هوا و دود سیگار می شود. این عصاره باعث سم زدایی ناشی از عوامل خارجی می شود و به پوست جهت مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند در نتیجه پوست سالم تر با طراوت تر و شفاف تر می گردد.


روغن جوجوبا


در فرمولاسیون سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره روغن جوجوبا وجود دارد که در میان رو غنهای گیاهی ، روغن جوجوبا بیشترین شباهت را به سبوم (چربی طبیعی ) دارد.این روغن خاصیت نرم کنندگی بسیار خوبی داشته بدون اینکه بر روی پوست حالت چرب ایجاد کند.همچنین باعث افزایش الاستیسیته پوست میشود.فیتواسترولهای موجود در آن متابولسیم سلولهای پوست را افزایش داده و اثرات ضد التهابی دارد.فرولیک اسید موجود در آن متابولیسم سلولهای پوست را افزایش داده و اثرات ضد التهابی دارد. فرولیک اسید موجود در آن از ایجاد صدمات ناشی آفتاب در پوست جلوگیری میکند.بدلیل داشتن توکوفرولهای طبیعی اثرات ترمیم کنندگی و ضد چروک را نیز را داراست.


شی باتر


شی باتر موجود در سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی به نام VITELLARIA PARADOXA است.روغن شی باتر بعلت داشتن سینامیک اسید ،یک مرطوب کننده گیاهی موثر است و بهترین انتخاب برای افرادیست که میخواهند از مواد سفت کننده طبیعی پوست استفاده نمایند.


گل مغربی


در فرمولاسیون سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره عصاره گل مغربی وجوددارد. گیاه گل مغربی از گیاهان دارویی مهم است که روغن و اسیدهای چرب آندر صنایع دارویی ،غذایی و بهداشتی کاربرد فراوان دارد . منشا آن آمریکای شمالی بوده است.مهمترین اجزای تشکیل دهنده آن اسید لینولئیک و اسید گاما لینولنیک است که تاثیر قابل توجهی جهت حفظ سلامت غشا سلولی و ساخت سلولهای پوست دارند.


این ترکیبات همچنین ضمن کمک به فرآیند التیام زخمها ،در تعادل پروتوئین های پوست نیز مؤثرند.به عنوان یک ماده فعال جهت به دام انداختن رادیکالهای آزاد عمل نموده و پوست را از اثرات زیانبار نور آفتاب حفظ میکنند.همچنین با اثرات مخرب آلودگی هوا و عوامل استرس زای محیط مقابله کرده و پیری پوست را به تعویق می اندازند.این اسیدهای چرب ضروری می توانند با مهار تیروزیناز به روشن تر شدن پوست کمک نمایند.در کرم بدن کرم دست کرم دور چشم کرم ضد چروک کرم ضد لک سینره از این گل استفاده شده است.


آووکادو


آووکادو یکی دیگر از ترکیبات موجود در سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره است.منشاء آووکادو آمریکای جنوبی بوده که از آنجا به نواحی دیگر دنیا راه یافته است . میوه آن مانند گلابی و درای پوستی سخت برنگ سبز تیره و یا سیاه است در حدود 044 نوع مختلف آووکادو وجود دارد که بعضی از آنها درای پوست صاف و سبز رنگ بوده ولی پوست برخی از آنها سیاه و خشن است .


آووکادو چرب است و درای اسیدهای آمینه مختلف مانند سیستین، تریپتوفان و تیروسین می باشد. در تحقیقات جدیدی که انجام شده وجود چند نوع آنتی بیوتیک در آووکادو ثابت شده است . دانه گیاه درای مقدار کمی ) در حدود 2 درصد ( روغن است . این روغن غلیظ و سفت و به رنگ زرد مایل به سبز بوده که درای بو و طعمی مطبوع است . روغن دانه آووکادو دارای روغنهای اشباع شده مانند اسید پالمتیک واسیداستئاریک، اسیدآراشیدیک، اسیدمیریستیک، اسیداولیک، اسیدلینولییک میباشد.


روغن آووکادو بهترین کرم برای پوست است زیرا به آسانی در پوست نفوذ می کند و به آن شادابی میدهد. آووکادو بهترین ماسک برای برطرف کردن وجلوگیری از چین و چروکهای صورت است.


ویتامین E


این ترکیب به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است که در فرمولاسیون سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره بکار رفته است. ویتامین E به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده توسط پوست جذب می شود . این ویتامین از راه کانالهای پیلوسباسه به داخل فولیکول مو نفوذ کرده و باعث تقویت مو میشود. همچنین وجود آن بر روی مو و پوست باعث کاهش تخریب ناشی از اشعه UV می شود. زیرا این ترکیب رادیکالهای آزاد اکسیژن را به دام انداخته و از پراکسیداسیون چربی ها در اثر اشعه UV جلوگیری می نماید. همچنین خصوصیات تشکیل لایه محافظ بر روی پوست را داشته و باعث رطوبت رسانی به مو نیز می شود


گلیسیرین


سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره حاوی گلیسیرین است که از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد.


انجیر


در فرمولاسیون سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره عصاره انجیر بکار رفته است .موطن اصلی درخت انجیر در نواحی مدیترانه میباشد.در مصر هم از 2200 سال قبل از میلاد مسیح کاشت آن مرسوم بوده است.در تورات و قرآن نیز ازپ آن یاد شده است.انجیر منع غنی از ویتامین C,B,A و بتاکاروتن است.همچنین بعلت ترکیب CARICILINE که یک جاذبه الرطوبه قویست در محصولات زیبایی به عنوان نرم کننده و مرطوب کننده استفاده میشود.


مراقبت از پوست


روش مصرف سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره


مقدار کمی از ژل شستشوی صورت را کف دست ریخته با آب رقیق نمایید و صورت خود را شستشو دهید. جهت استحمام مقدار مناسبی از شامپو بدن را به کمک پارچه (لیف) یا اسفنج با آب مخلوط کرده و از کف حاصل جهت شستشوی بدن استفاده نمایید. پس از استحمام و یا به صورت روزانه از کرم بدن به مقدار کافی استفاده شود.


توصیه ها در رابطه با سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره


  • سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.

  • شما می توانید سِت مسافرتی مراقبت از مو سینره را نیز برای سفر خریداری کنید.

  • سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره را دور از نور مستقیم خورشید و در جای خنک نگهداری کنید.


separator line


بیشتر بخوانید:


چند توصیه جهت مراقبت از پوست در هوای سرد


۱۰ روش حیرت انگیز برای مراقبت از پوست


۱۶ روش برای مراقبت از پوست در تابستان و زیر نور آفتاب


راهکارهای مراقبت از پوست در زمستان


separator line


بیشتر بخوانید  معرفی جایگزین واریاسیون های رنگ مو
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *