مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آسیب جدی کودکان در پارک آب و آتش در پی طوفان امروز تهران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: علی نصیری در خصوص بروز طوفان های شدید در نقاطی از تهران گفت: سامانه 137 فعال است و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران از طریق مدیران بحران در مناطق 22 گانه به صورت فعال فعالیت های این طوفان را رصد می کند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه اخطار هواشناسی برای این طوفان مناسب نیست، گفت: تاکنون 119 ریزش درخت در سامانه 137 ثبت شده که سقوط کرده است، اما نه همه. بزرگ هستند.

وی با اشاره به واژگونی قایق در دریاچه چیتگر و مصدومیت جزئی تعداد زیادی از مردم بر اثر طوفان گفت: همچنین تصادفات جزئی در پارک آب و آتش رخ داد که باعث جراحات جزئی شد.

نصیری با بیان اینکه در طوفان امروز پایتخت تاکنون 9 نفر مجروح شده اند، از ساختن ساختمان ها و برج های نیمه کاره و جمع آوری گلدان در تراس آنها خودداری کنید.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنین به شهروندان توصیه کرد از تردد در مناطق حاشیه شهر تهران و تفرجگاه ها خودداری کنند.

وی در ادامه با تشریح اقدامات مدیریت شهری در زمینه مدیریت طوفان بیان کرد: به شهرداران تمامی مناطق جهت بازدید از درختان و گیاهان و تابلوهای تبلیغاتی اطلاع رسانی شد.

نصیری با اشاره به آمادگی اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی گفت: این طوفان با سرعت 110 کیلومتر از هشتگرد آغاز و با سرعت 100 کیلومتر در مهرآباد مورد توجه قرار گرفت و سرعت آن هم اکنون در حال انجام است. متوجه شد. در محدوده 70 تا 90 کیلومتر.

بیشتر بخوانید  تفریح بچه گانه نامزد رونالدو در عربستان


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *