“آسیب” از سر گرفته شد + عکس – اخبار رادیو و تلویزیون – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرنگار فرهنگ آژانس تسنیم، ساترا و سکوی اپراتور تلویزیونی سریال “زخماکاری” یک روز پس از جلسه در ساترا اعلام کردند که پخش این سریال فردا از سر گرفته می شود.

محمد حسین مهدویان ، کارگردان سریال “زهم کاری” ، پس از سانسور در قسمت ششم در یادداشتی اعتراضی نوشت: “در قسمت های آینده ، اگر این رفتار ادامه یابد ، بین حق مسلم شما برای تماشای به موقع قسمت جدید و حق دیگر برای تماشای یک نسخه “به افتخار شما ، من دومی را انتخاب خواهم کرد.”

این کارگردان همچنین تصحیح های پیشنهادی ساترا در قسمت هفتم «زمانکاری» را نپذیرفت و با پخش نکردن این قسمت از سریال از بستر مربوطه ، این سریال را بالای «متن حاشیه ای» این روزها در شبکه سینمای خانگی قرار داد.

مهدویان درباره دلیل تعلیق قسمت هفتم سریال می نویسد: “از 12 مورد سانسور قسمت هفتم سریال” زخمی “که یک قسمت مهم و جذاب هم هست ، ما 10 و در 2 قسمت دیگر ساختیم برای جلوگیری از آسیب جدی به تاریخ ، تصمیم گرفتیم صحنه ها را اصلاح کنیم. “با این حال ، سازوكار سانسور Satra 2 عناصر اصلاح شده را نپذیرفت و بدون دلیل موجه اصرار داشت كه كاملاً حذف شوند.”

سکوی مجری برنامه نیز پاسخ داد و نوشت: قسمت هفتم Rani این هفته به دلیل عدم درک کافی بین عوامل تولید و تیم نظارت بر Satra و با احترام مخاطبان پخش نمی شود.

اما مواضع ساترا همانند گذشته در واکنش به تصمیم مهدویان و بستر گسترش زخم بدون اعلام رسمی در توییت یکی از مدیران این سازمان منتشر شد.

بیشتر بخوانید  فال ابجد | فال ابجد امروز | خبرهای خوشی برات تو راهه! | از این نعمت خدا غافل نشو! + تفسیر دقیق

در این توییت ، علی سعد ، معاون مصرف کنندگان و مقررات اجتماعی در سازمان تنظیم مقررات و سمعی بصری (SATR) ، موضوعات مختلفی را برجسته کرد ، از جمله لزوم اصلاح و اعتبار سنجی فرایندها و غلبه بر رفتارها و معیارهای چشایی.

سریال ، شبکه نمایش خانگی ، Satra ، عکس ،

این جنجال ها و جنجال های رسانه ای پیرامون پخش قسمت جدید سریال “زخمی” تا دیروز (شنبه 26 تیر) ادامه داشت ، نشست مشترک نمایندگان عوامل “زخمی” مانند محمد حسین مهدویان (کارگردان) و محمدرضا طحطخیان (تهیه کننده) و همچنین مقامات Satra ، مانند وحید فرهمند ، معاون رئیس Satra و علی Asgara Purmohamadi بود.

اما تاکنون هیچ چیز از مذاکرات پورمحمدی و مهدویان نتیجه ای نگرفته است و مفاد کلی این جلسه تاکنون توسط ساترا منتشر شده است.

علی عسگر پورمحمدی اخیراً مسئولیت شورای سیاستگذاری محتوای حرفه ای ساترا را بر عهده گرفت.

اختلاف بر سر پخش قسمت جدید سریال “زمانكاری” تا روز شنبه ادامه داشت و جلسه مشتركی بین نمایندگان تهیه كنندگان و ساترا برگزار شد كه با اعلام پخش بدون مانع این مجموعه توسط صوتی و تصویری ، جلسه پایان یافت. قدرت تنظیم (Satra).

فرهمند درباره بازخورد افکار عمومی درباره تولید این مجموعه و نخبگانی که علاقه مند به تعامل Satra با محتوا هستند و همچنین این واقعیت که مسئله مهم برای هر تنظیم کننده ای در نظر گرفتن منافع عمومی است صحبت می کند.

طحتخیان ، تهیه کننده نمایش گفت: “من می دانم که کجا فیلم را می سازم و بالاخره مجبورم از موسسه ای مانند ساترا یا ارشاد مجوز بگیرم. من همیشه به آنچه که قصد انجام آن را دارم متعهد هستم.”

بیشتر بخوانید  وضعیت پزشکی ورزشکاران ایرانی در توکیو / چهار مورد مشکوک به تاج - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

سریال ، شبکه نمایش خانگی ، Satra ، عکس ،

وب سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات سمعی و بصری (SATRA) در توییتر “به دلیل تعدیلات انجام شده توسط این پلتفرم برای قسمت هفتم سریال” زخم “، پخش آن از امشب ، دوشنبه ، 19 ژوئیه نامحدود است.

روابط عمومی این مجموعه همچنین در بیانیه ای اعلام كرد كه فردا قسمت هفتم این مجموعه به صورت ویژه در اختیار ذینفعان قرار خواهد گرفت تا حقوق مصرف كنندگان ضایع نشود.

این ارتباط باید مشخص کند: پس از حل مشكلی كه منجر به تأخیر در پخش این سریال شد ، سرانجام با تعامل و گفتگوی دو طرف ، قسمت جدید این مجموعه باید فردا (20 تیر 1400) با پنج روز تاخیر منتشر شود. .

“زهمکاری” اولین سری داستان های مهدویان از زمان خلق آثاری مانند “ایستاده در غبار” ، “لاتاری” و “داستان ناهار” است که امروز در سینمای خانگی به نمایش درآمد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید