آسیایی: کنترل بازی در اواسط آبادان دشوار بود / نمی دانم بازی قانونی بود یا خیر – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیممعیتبا ساراسیایی پس از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در یک کنفرانس خبری گفت: “قبل از فوتبال و مهمتر از فوتبال ، مهم است که به مسئله مهم خوزستان رسیدگی کنیم و این وظیفه ما است که به آن اشاره کنیم و یک تصمیم قاطع ورود سریع به این موضوع از شکل. برخورد با این موضوع برای ما دشوار شده است زیرا صحبت در مورد آن درست نیست و اتفاقی نخواهد افتاد. ورود بزرگان کشور به این واقعه و مشکلات مردم خوزستان ضروری است. این مشکل روح مردم ما را آزار داده و نیاز به یک تحقیق بسیار گسترده و سریع دارد.

وی درباره بازی با صنعت نفت توضیح داد: مسئله مهم ما در این بازی کنترل انرژی بازیکنان در هوای گرم آبادان بود. حتی بازیکنان صنعت نفت نیز تحت فشار بودند و این قطعاً کیفیت بازی را تحت تأثیر قرار می داد. ما کنترل بازی را در دستور کار داشتیم. هفته گذشته سرمربی تأکید زیادی روی بازیکنان داشت که می توانند 20 تا 30 دقیقه اول بازی را کنترل کنند و ما هر وقت خواستیم حریف را گل کردیم. ما بازی را کنترل کردیم و فرصت زیادی به تیم تاکتیکی و فوتبال صنعت نفت ندادیم و با اشتباه و سهل انگاری گل زدیم. این اشتباه بارها برای ما اتفاق افتاده است و در این فصل امتیازات زیادی را از دست دادیم. من به کادر فنی و بازیکنان حریف می گویم خسته نباشید ، بازی خوبی بود و تحت تأثیر گرما بود.

مربی تیم عسل رفسنجان با اشاره به بازی ناظر مسابقه با ربیع خاطرنشان کرد: از آنجا که در حاشیه خط بودم ، خیلی اشراف به این موضوع نداشتم. در فوتبال برای یک سرمربی رد صلاحیت شده بسیار دشوار است که از جایگاه با مربی تیم صحبت کند. من با خاخام که در سکوها بود صحبت کردم و او مسائل را به من منتقل کرد. اغلب اتفاق می افتاد که سایر مربیان روی سکوها دستورات خود را می دادند. من نمی دانم کار نظارت بر بازی در این مورد قانونی بود یا خیر. تیم های زیادی در این موقعیت بودند.

بیشتر بخوانید  تصمیم جدید طالبان در مورد مدارس دخترانه در افغانستان

ساراسیایی درباره ارزیابی داور گفت: “در مورد داور ، باید بگویم که این دومین بازی است که در آن از داور لیگ پایین استفاده می شود.” شاید شرایط ما و صنعت نفت روی میز امن باشد ، اما این بازی در واقع یک بازی نبود که به تجربه داوران کمک کند. این اتفاق باید در بازی های دیگر بیفتد و ما به این مسائل پایبند خواهیم بود. چندین بازی وجود دارد که در آنها داوری برای ما اینگونه است. لطفا حداقل در بازیهای آینده ما سایر شرایط داوری بازیهای ما تعریف و در نظر گرفته شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید