آسیاتک به اولین و تنها ارائه دهنده مراکز صدور گواهینامه داده در ایران تبدیل شده است


طی مراسمی در تاریخ 10 ژوئیه ، آسیاتک به عنوان بزرگترین ارائه دهنده خدمات مرکز داده در کشور ، موفق به کسب اولین گواهینامه رتبه بندی برای ارائه دهندگان خدمات مرکز داده در ایران شد.

به گزارش ایسنا ، به نقل از روابط عمومی آسیاتک ، براساس معیارهای ارزیابی تعیین شده توسط کارگروه مراکز داده ، پس از 2 سال پیروی از برخی مراحل ضروری و بررسی جنبه های مختلف خدمات مرکز داده و همچنین انجام ممیزی های سراسری برای اولین بار در ایران ، آسیاتک گواهی رتبه بندی به ارائه دهندگان خدمات مرکز داده را دریافت کرد.

شرکت انتقال داده آسیاتک از سال 1392 ، به منظور ارائه خدمات و توسعه زیرساختی مراکز داده در کشور ، ضمن ایجاد و توسعه مراکز داده قدرتمند مطابق با آخرین استانداردهای جهانی و سایر زیرساخت های ارتباطی لازم ، بیشترین حجم محتوای داخلی و نیازهای سازمانهای دولتی و شرکتهای خصوصی در این زمینه را برآورده می کند. آسیاتک برای دستیابی به اهداف اصلی خود با تمرکز بر توسعه خدمات مرکز داده در کشور ، بستر و زیرساخت مناسبی را ایجاد کرده است ، از جمله ایجاد مراکز داده فعال در سراسر کشور ، از جمله مرکز داده آزادگان ، مراکز داده برج میلاد در تهران . در سطح +284 و -10 ، مرکز داده میرعماد ، با استفاده از مراکز داده شرکت زیرساخت و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرهای شیراز و تبریز ، مشهد ، همدان و کوم و غیره ، اشاره کرد که AsiaTek اصلی ترین مرکز است و به امن ترین مرکز صنعت خدمات مرکز داده در کشور تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید  حضور "نهنگ سفید" در پنج جشنواره خارجی - آژانس خبری مهر نیوز اخبار ایران و جهان

آسیاتک به عنوان یک شرکت دانش بنیان همیشه متعهد به استفاده از آخرین دانش و فناوری برای بهبود سیستم های مدیریت مرکز داده در کشور بوده است. بنابراین ، با بکارگیری فرایندهای مدیریتی مبتنی بر استانداردهای مدیریت امنیت اطلاعات ISO 27001 و مدیریت فناوری اطلاعات ISO20000-1 و همچنین مدل سازی به روش ITIL ، فرصتی را برای ارائه خدمات ایمن و پایدار مطابق با آخرین فن آوری ها فراهم آورده است. در جهان از سالهای اول ایجاد و توسعه زیرساخت های مراکز داده ، این شرکت بر انطباق با الزامات زیرساختی این مراکز تأکید دارد و بر اساس استانداردهای مربوطه ، از جمله 942 TIA ، طراحی و توسعه زیرساخت های مرکز داده را در نظر می گیرد ، که اولین رتبه را دریافت کرده است خدمات مرکز داده در سراسر کشور تأییدی بر صحت و عملکرد مناسب AsiaTek در این زمینه است.

با آرزوی موفقیت و موفقیت های بزرگ در زمینه ارائه خدمات ارتباطی و گام برداشتن در جهت افزایش رفاه شهروندان ایران اسلامی.

پایان گزارش آگهی

دیدگاهتان را بنویسید