آزمون داخلی مربیان نهضت سوادآموزی قرآن در قم برگزار شد



به گزارش روز جمعه جهاد دانشگاهی در قم ، علی حسینی افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور با 11 هزار و 500 شرکت کننده در روز جمعه اول آگوست از ساعت 9 صبح تا 11 صبح در دانشگاه مفید قم برگزار شد.

وی افزود: طبق هماهنگی ستاد استانی تاج ، ضد عفونی سالن ها روز قبل در محل دفن زباله با در نظر گرفتن الزامات بهداشتی و فاصله اجتماعی در چیدمان اماكن انجام شد.

حسینی ادامه داد: به دنبال اعلام آزمون داخلی مربیان و مربیان نهضت سوادآموزی پروژه امین برای معلمان و معلمان قرآن در جهاد دانشگاهی سراسر کشور ، جهاد دانشگاهی استان قم به عنوان شرکت کننده در آزمون کرونا معتقد است که کلیه پروتکل های بهداشتی و اصول

مدیر اجرایی آزمون جهاد دانشگاه قم با اشاره به اینکه از حضور داوطلبان بدون ماسک در محل آزمون جلوگیری شده است ، تأکید کرد: برای جلوگیری از پخش شدن تاج طبق دستورالعمل های صادر شده ، از داوطلبان خواسته شده تجهیزات اضافی به همراه داشته باشند مانند. تلفن های همراه ، کیف و غیره خودداری.

حسینی خاطرنشان کرد: آزمون از ساعت 9 صبح امروز جمعه اول مرداد همزمان برگزار می شود و نتایج از طریق وب سایت hrtc.ir به داوطلبان اعلام می شود.

بیشتر بخوانید  میدان‌داری سپاه سمنان در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی؛ آبرسانی در اولویت است- اخبار سمنان - اخبار استانها تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید