آزمایش بالینی واکسن کرونر ایرانی-استرالیایی آغاز شده است



پیام طبرسی محقق پروژه واکسن اسپیکوژن ایرانی-استرالیایی و عضو دانشکده واکسن ایرانی-استرالیایی در شرکت واکسن استرالیا است. تحصیلات در ایران.

این شرکت خصوصی اطلاعات و مدارک لازم را در اختیار وزارت بهداشت کشورمان قرار داده است و هنگام تأیید ، مرحله دوم آزمایشات بالینی مجاز بوده و بدین ترتیب 400 هموطن ما دو دوز واکسن دریافت کرده اند و امروز و دیروز نمونه گیری خون انجام شده است. نمونه از این افراد ساخته شده است که نتایج تحقیق به وزارت بهداشت ارائه می شود.

مدیر بخش بیماری های عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به اینکه واکسن اسپیکوژن واکسن دو دوز است ، افزود: در صورت تأیید این مرحله توسط وزارت بهداشت ، تحقیقات در مورد این واکسن وارد فاز سوم می شود.

طبرسی با بیان اینکه نتایج مرحله دوم تحقیقات انسانی تا پایان ماه جاری به وزارت بهداشت ارسال می شود گفت: مرحله دوم آزمایشات بالینی بر روی 16800 داوطلب انجام می شود که به صورت عمومی فراخوان می شوند.

وی در پاسخ به این سال که پس از تأیید آزمایشات بالینی چه زمانی این واکسن به صورت انبوه تولید می شود ، توضیح داد: ظرفیت تولید این واکسن 5 میلیون دوز در ماه است که خوشبختانه زیرساخت تولید آن آماده شده و در صورت تأیید تولید انبوه فرا می رسد.

47231

بیشتر بخوانید  امروز 10 آگوست مبادله چگونه به پایان رسید؟

دیدگاهتان را بنویسید