آزادی 16 زندانی غیرعمد در کردستان



ایسنا / کردستان مدیر ستاد مردمی در دایه گفت: با تصویب هیئت امنای ستاد مردمی دایچ ، سایت برای آزادی 16 زندانی از جرایم غیرعمد آماده شد.

خسروی در مصاحبه با ایسنا از افزایش 100 درصدی تعداد زندانیان غیرعمد آزاد شده در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

وی از مشارکت خوب خیرین استان و پرداخت تعهدات خیرین برای حمایت از آزادی زندانیان جرم غیرعمد ابراز خرسندی کرد. وی گفت: تاکنون 64 زندانی غیرعمد در سه ماهه اول امسال تومان ، تخصیص تسهیلات وام بانکی به مبلغ 923 میلیون تن از بانک های موجود ، بهبود قابل توجهی از سوions ظن در پرونده و پرداخت های بلاعوض از ستاد مردمی Daye از زندان های استان آزاد شده و به خانواده های آنها بازگردانده شد.

خسروی افزود: این آمار نسبت به سه ماهه اول سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است که نشانگر اطمینان افراد خوب و نوع دوست از روستاها به فعالیت های مردمی و نوع دوستی این سازمان مردم نهاد است.

وی در پایان ضمن قدردانی از حمایت مستمر مردم صمیمانه کردستان و حمایت مسئولان ، یادآور شد: امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد افزایش 100 درصدی تعداد آزادی ها نسبت به سال گذشته باشیم. “

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  15 نکته ضروری ایمنی برای موتورسواران

دیدگاهتان را بنویسید