آزادسازی 8000 متر مربع زمین کشاورزی در بابل



ایسنا / مازندران فرمانده پلیس بابل از رهاسازی 8000 متر مربع زمین کشاورزی که بدون اجازه تغییر کاربری ساخته شده بود ، خبر داد.

محمد زمان شالیکار در توضیح این خبر گفت: ماموران پلیس بابل پس از دریافت چندین مورد از خدمات جهاد کشاورزی در خصوص احداث ساختمان در زمین های کشاورزی بدون مجوز ساخت و تغییر مکان ، موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از اطمینان از تخلف در ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی ، موضوع را با دادستان بابل هماهنگ کردند.

فرمانده انتظامی شهرک بابل از تخریب 23 مورد ساخت و ساز غیرمجاز خبر داد و تصریح کرد: در این اقدام مأموران انتظامی 8000 متر زمین کشاورزی را که به طور غیرقانونی و بدون تغییر کاربری ساخته شده تخلیه کردند. آنها به چرخه تولید بازگشتند.

به گفته کارشناسان ، شالیکار ارزش زمین های کشاورزی خالی از سکنه را 24 میلیارد ریال برآورد کرد: “ساخت و ساز غیر مجاز در زمین های کشاورزی ضربه جدی به تولید داخلی است و باعث کاهش تولید مواد غذایی و افزایش وابستگی به کشورهای خارجی می شود.” به همین دلیل ، شهروندان باید 110 افسر پلیس در صورت مشاهده چنین مواردی.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  وزیر راه: 321 کیلومتر راه و 16 پروژه بندری فردا افتتاح می شود - اخبار پارلمان و دولت ایران - تسنیم اخبار سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید