آرژانتین و برزیل بیشترین نماینده را در تیم منتخب کوپا آمریکا 2021 دارند – اخبار فوتبال جهان – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیمدر پایان سال 2021 ، کوپا آمریکا و تیم ملی آرژانتین در فینال مقابل برزیل 1-0 پیروز شدند ، کمپبل (کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) تیم منتخب این رقابت ها را معرفی کرد ، آرژانتین و برزیل با چهار نماینده بیشترین نماینده را داشتند. یا سه بازیکن. آنها در این تیم هستند.

امیلیانو مارتینز که عملکرد درخشانی در طول مسابقات داشت و توانست با سه پنالتی اسکالونی را مقابل کلمبیا به نیمه نهایی برساند ، دروازه بان کوپا آمریکا در سال 2021 است. مارتینز که در سه بازی فقط سه گل دریافت کرد و توانست دروازه خود را حفظ کند ، پیش از این به عنوان بهترین دروازه بان این رقابت ها انتخاب شد.

مدافع هستند Mauricio Isla از شیلی ، Oscar Stopinian از اکوادور ، Christian Romero از آرژانتین و Marquinhos از برزیل.

رودریگو دی پول که در آن رقابتها خوش درخشید و اخیراً با اتلتیکو مادرید قرارداد بسته است ، در خط هافبک دیده می شود. یوشیمار یوتون از پرو و ​​کاسمیرو از برزیل دیگر هافبک های انتخابی این مسابقات هستند.

همچنین ، لیونل مسی ، که در این فصل به ناکامی های خود در سطح ملی پایان داد و عناوین آقای گل ، بهترین دروازه بان و بهترین بازیکن مسابقه را به دست آورد ، به همراه نیمار برازیلی و لوئیس دیاز از کلمبیا ، در خط حمله 2021 بودند. کوپا آمریکا. او آنجاست.

کوپا آمریکا ، لیونل مسی ، نیمار ،

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  نظرسنجی | خانواده سریال "نون خ" رو بیشتر دوست دارین یا خانواده سریال "پایتخت"؟

دیدگاهتان را بنویسید