آرمان هژیرآزاد پسر بازیگر معروف درگذشت + علت فوت



آرمان هژیر آزاد در اثر کرونا فوت شد


فوت پسر کاظم هژیر آباد بازیگر زخم کاری



کاظم هژیرآباد که در سریال زخم کاری نقش مظفری را ایفا می کند امروز پسرش را در اثر بیماری کرونا از دست داد.


آرمان هژیر آزاد پسر دوم کاظم نوازنده تار و سه تار بود . وی امروز 8 شهریورماه سال 1400 در اثر کرونا جان خود را از دست داد.


بازیگر سریال زخم کاری عزادار پسرش شد


کاظم هژیرآزاد (زاده ۱ فروردین ۱۳۲۹ در تهران) بازیگر تئاتر و سینمای ایران است.


کاظم هژیر آزاد؛ بازیگر معتبر و مطرح سینما ، تئاتر و تلویزیون کشورمان ساعاتی قبل در غم از دست دادن پسرش به سوگ نشست.


سال دوم هنرستان صنعتی تهران در تابستان سال 1349 برای فرا گرفتن هنر بازیگری ، به هنرکده آزاد هنرپیشگی آناهیتا رفتم در چندین نمایش صحنه ای و تلویزیونی با گروه آناهیتا شاگردی و بازی کردم .


سال 1361 ناگزیر از گروه جدا شدم و به صورت آزاد ، در گروه های مختلف تهران و نیز در تلویزیون و سینما به همکاری و بازی پرداختم که این همکاری در این سه حوزه هنوز ادامه دارد.


در سال 1350 وقتی 21 ساله بود با حضور سه قسمتی در سریال رستم و سهراب اولین و آخرین تجربه بازیگری اش را در تلویزیون قبل از انقلاب را بدست آورد او سپس بعد انقلاب در سال 1364 با سریال هوای تازه به بازیگری بازگشت و از سال 1367 در 38 سالگی با فیلم تحفه ها به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده بازی کرد.


هژیرآزاد با خانم زویا امامی بازیگر ازدواج کرده است. دو پسر و یک دختر دارد . پسر بزرگش آرش پیانو تدریس می کند و مرحوم آرمان هم نوازنده تار و سه تار بود.

بیشتر بخوانید  تاریخ انتخابات ریاست جمهوری دوره 13 چه زمانی است ؟


این بازیگر امروز پسر کوچکش آرمان را بر اثر کرونا از دست داد. آرش هژیر آزاد از موزیسین های کشور بود و پیانو تدریس می کرد .


فوت آرمان هژیرآزاد


مجله دلگرم درگذشت آرمان هژیر آزاد را به کاظم هژیر آزاد و زویا امامی تسلیت می‌گوید


دیدگاهتان را بنویسید