آرمان های جمهوری اسلامی نباید مورد تعرض قرار گیرد


به گزارش سلام نو به نقل از مهر، امام جماعت موقت کاشان روز جمعه گفت: غرب نسبت به زنان نگرش دوگانه دارد و حقوق انسانی آنان نادرست است.

حجت الاسلام علی احتشامی با اشاره به فلسفه قیام امام حسین(ع) گفت: این قیام و شهادت امام حسین(ع) دین اسلام را از تحریف مصون داشت.

وی با بیان اینکه نور امام حسین (ع) در طول تاریخ هرگز خاموش نشده است، گفت: دشمنان تشیع و دین مبین اسلام عشق امام حسین (ع) را به هر وسیله ای می خواستند، حتی با کشتن و قطع کردن دست کسانی که می خواستند. او را بکشند، نابود کنند، اما آنها در تمام نقشه های خود شکست خوردند.

امام موقت کاشان با اشاره به قیام های بعد از واقعه عاشورا تصریح کرد: همه این قیام ها برخاسته از نهضت عظیم عاشورا و معجزه امام حسین (ع) است.

وی با بیان اینکه شیعیان و یاران امام حسین (ع) در مقابل ظلم آرام نگیرند، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از این دکترین قیام عاشورا و یاری به مظلومان جهان است. . جهان. جهان.

حجت الاسلام احتشام با اشاره به برخی واکنش ها نسبت به فوت یکی از هموطنان خود در چند روز اخیر افزود: غرب همواره نسبت به زنان برخورد دوگانه ای دارد و در هیچ موضوعی که برای آن مضر باشد موضع گیری نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: رفتار غرب و حقوق بشر دروغین آن سکوت آن در برابر خیل زنانی است که در مخالفت با نظام سلطه جان باختند.

امام جماعت موقت کاشان با تاکید بر اینکه همه ما متاثر از جان باختن هموطنمان هستیم، گفت: این نباید باعث شود عده ای به نظام و آرمان های جمهوری اسلامی حمله کنند.

بیشتر بخوانید  تقویت سرمایه‌گذاری، مهمترین راهبرد بیمه دانا است

دیدگاهتان را بنویسید