آرمان های جمهوری اسلامی نباید مورد تعرض قرار گیرد



به گزارش سلام نو به نقل از مهر، امام جماعت موقت کاشان روز جمعه گفت: غرب در مورد زنان رفتار دوگانه دارد و حقوق انسانی آنها نادرست است.

حجت‌الاسلام علی احتشامی با اشاره به فلسفه قیام امام حسین (ع) گفت: این قیام و شهادت امام حسین (ع) دین اسلام را از تحریف مصون نگه داشت.

وی با بیان اینکه نور امام حسین (ع) در طول تاریخ هرگز خاموش نشده و نخواهد شد، گفت: دشمنان تشیع و دین مبین اسلام با هر تدبیری حتی کشتار و قطع دست از کسانی که می خواستند او را بکشند، می خواستند محبت امام حسین (ع) را از بین ببرند، اما در همه توطئه های خود شکست خوردند.

امام موقت کاشان با اشاره به قیام های بعد از واقعه عاشورا تصریح کرد: همه این قیام ها برخاسته از نهضت عظیم عاشورا و معجزه امام حسین (ع) است.

وی با بیان اینکه شیعیان و یاران امام حسین (ع) در مقابل ظلم آرام نگیرند، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از این دکترین قیام عاشورا، کمک به مظلومان در سراسر جهان است. جهان.

حجت‌الاسلام احتشام با اشاره به برخی واکنش‌ها به فوت یکی از هموطنان در چند روز اخیر افزود: غرب همواره در قبال زنان رفتار دوگانه دارد و در هیچ موضوعی که برای آن مضر باشد موضعی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: رفتار غرب و حقوق بشر دروغین آن سکوت در برابر بسیاری از زنانی است که در مخالفت با نظام سلطه جان باختند.

امام جماعت موقت کاشان با تاکید بر اینکه همه ما متاثر از جان باختن هموطن خود هستیم، گفت: این امر نباید باعث تعرض عده ای به نظام و آرمان های جمهوری اسلامی شود.

بیشتر بخوانید  محرومیت از داور لیگ برتر برای تمام فعالیت های فوتبال به مدت 20 روز

دیدگاهتان را بنویسید