آرتین سرایداران کیست | پیج اینستاگرام آرتین شاهچراغ – ایران چطور


آرتین سریداران کیست؟ صفحه اینستاگرام آرتین شاهچراغ و بیوگرافی آرتین سرایداران، عکس آرتین سرایداران در کنار مادر و پدرش در بیمارستان کشته شدند. ادامه مطلب

آرتین سرایداران که صفحه فعالی در اینستاگرام داشت که در ادامه به او اشاره می کنیم در حمله تروریستی به حرم شچراگ (ع) مجروح شد، پدر، مادر و برادر خود را از دست داد.

متاسفانه در حمله تروریستی شب گذشته به حرم شاهچراغ حضرت احمد بن موسی (ع) 15 نفر از هموطنان شیرازی کشته و 19 نفر مجروح شدند. در میان شهدا و مجروحان این حمله تروریستی چند زن و کودک نیز دیده می شوند.

پس از انتقال مجروحان به بیمارستان، فیلمی از گفتگو با کودکی به نام «آرتین سرایداران» در همان لحظات اولیه به سرعت در شبکه های اجتماعی ایران بازنشر شد. آرتین در شوک بود. گفت: تیر خوردند… با مامانم، بابام، داداشم اومدیم زیارت… می خواستیم سوار ماشین بشیم که تیراندازی کردند…

با اعلام اسامی جان باختگان حادثه توریستی شاهچراگ مشخص شد که تلخی و درد این حادثه برای آرتین بسیار بیشتر از آن چیزی است که تاکنون متوجه شده بود. متاسفانه در این حادثه تروریستی پدر، مادر و برادر آرتین جان خود را از دست دادند و جان باختند.

با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید  این دو کالا شامل حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نمی شوند؟ + جزییات

دیدگاهتان را بنویسید