مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آرایش دیوانه وار بیلی آیلیش با رنگ و مدل موی جدید / او همچنان زیبا و جذاب است!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بیلی آیلیش پیروت بیرد اوکانل (‎/ˈaɪlɪʃ/‎ EIE-lish؛ زاده 18 دسامبر 2001) یک خواننده و ترانه سرای آمریکایی است. آهنگ “Ocean Eyes” اولین بار در سال 2015 در ساندکلود و یک سال بعد در یوتیوب منتشر شد و پس از آن به طور رسمی توسط Darkroom و Interscope Records منتشر شد. این آهنگ توسط برادرش فینیاس نوشته و تهیه شده است که در موسیقی و اجرای زنده با او همکاری می کند. اولین EP او Don’t Smile at Me (2017) به 15 موسیقی برتر در نمودارهای موسیقی ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا رسید.

اولین آلبوم استودیویی ایلیش، کجا برویم وقتی همه خوابیم؟ (2019) در صدر بیلبورد 200 قرار گرفت و به بهترین آلبوم سال 2019 در ایالات متحده تبدیل شد. این آلبوم همچنین در بریتانیا به رتبه یک رسید. شش تک‌آهنگ از این آلبوم به ۴۰ تک‌آهنگ برتر ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد رسیدند، با تک‌آهنگ «Bad Man» به رتبه یک در ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد رسید. در سال ۲۰۲۰، او آهنگ «No Time to Die» را از فیلم جیمز باند اجرا کرد. به همین نام که ایرلندی اولین شماره یک در بریتانیای کبیر شد.

جوایز ایلیش شامل هفت جایزه گرمی، دو جایزه موسیقی آمریکا، دو رکورد جهانی گینس، سه جایزه موسیقی ویدئویی ام تی وی و یک جایزه بریت است. او جوانترین و دومین فردی است که برنده چهار جایزه اصلی بهترین هنرمند جدید، رکورد سال، آهنگ سال و آلبوم سال شده است. در سال 2019، او در فهرست “100 نفر آینده” مجله تایم قرار گرفت. علاوه بر این، طبق انجمن صنعت ضبط آمریکا، آیلیش بیست و ششمین هنرمند دارای گواهینامه در دوران تک آهنگ های دیجیتال است.

بیشتر بخوانید  آغاز مجدد ثبت نام سفر زمینی به کربلا + جزئیات


بیلی آیلیش نظرش را عوض کرده است


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *