مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آرام جعفری به کما رفت | برای بازیگر مشهور دعا کنید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: این روزها شرایط حال حاضر سینما و بازیگران خوب نیست و از هر زاویه شاهد اتفاقات عجیبی هستیم. دلیل به کما رفتن آرام جعفری بی ارتباط با فضای سینمای کشور نیست. نفوذ فساد در این زمینه و نظرات بازیگران و شخصیت های مختلف درباره نقش برخی نام ها در پروژه های مختلف نشان می دهد که باید منتظر اتفاقات دیگری در روزهای آینده بود.

آرام جعفری

آرام جعفری

دلیل اختلاف جعفری این است که چه کسانی را باید سایه سنگین نابرابری در این حوزه دانست. او مطمئناً یکی از صمیمانه ترین افراد دهه اخیر بوده است و تا به حال چیزی از او شنیده نشده است، اما تجربه نشان داده افرادی که کمتر صحبت می کنند بیشتر رنج می برند و این را باید در مورد این چهره نیز گفت.

خانواده او از مردم خواستند که برای دخترشان دعا کنند، اما در داستان پس از مرگ او، زهره فکور صبورا گفت که آرزوی دیگری دارد.

آرام جعفری; وی روز گذشته به دلیل مسمومیت دارویی به بیمارستان منتقل شد و با اینکه در ساعات اولیه حالش خوب نبود، اکنون حالش خوب است.

خانواده این بازیگر که برای اولین بار از کما بودن وی خبر دادند، ساعاتی قبل از به هوش آمدن آرام جعفری اعلام کردند.

آرام جعفری در سریال بازیگری «زیر آسمان شهر» به شهرت رسید و آخرین حضور سینمایی او به سال بیستم با فیلم «دزدان خیابان جردن» برمی گردد.

بیشتر بخوانید  جزییات افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد+ فیلم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *