آذری: برای نامه فولاد به سازمان لیگ ، نباید به سراغ کسی برویم / نباید از همه اجازه بازجویی و اعتراض را بگیریم – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


گفت آذری در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس تسنیم وی در مورد نامه باشگاه فولاد خوزستان به سازمان لیگ در خصوص بازی محمدحسین کنعانی زادگان برابر پرسپولیس گفت: مدیرعامل موظف بود از حقوق این باشگاه دفاع کند. در این راستا ، طبیعی است که ما اطلاعات کاملی نداریم و به همین دلیل از کلمه “بازیکن احتمالی غیر مجاز” در نامه استفاده کردیم ، بنابراین سازمان لیگ به عنوان یک مرجع اصلی و آگاه ، مشکل را بررسی می کند و جواب دادگاه بده

وی با اشاره به اینکه یکی از مسئولیت های مدیرعامل نظارت بر حقوق باشگاه است ، گفت: حق باشگاه فولاد داشتن درخواست تحقیق و پیگیری است. هم اکنون نیز مقامات ذی صلاح در مورد این درخواست اظهار نظر می کنند ، اما من به این واقعیت علاقه مندم که افرادی که در این مورد اظهار نظر می کنند ، توانایی اعتراض ندارند. هر اعتراضی لزوماً نباید عملکردی را نشان دهد ، بهتر است ظرفیت اعتراض خود را افزایش دهیم و فضا را بیش از حد شلوغ نکنیم.

آذری گفت: ما ادعا نکردیم که کسی می خواهد این موضوع را انکار کند و این موضوع مربوط به هویت واقعی من نیست. این یک نامه استعلام و درخواست بعدی است که توسط کادر فنی و رسانه های تیم به ما ابلاغ شده است. ما نمی توانیم تحقیقات قطعی در این زمینه انجام دهیم ، بنابراین ما به طور رسمی به لیگ اطلاع داده ایم تا اوضاع را روشن کند. فراموش نکنیم که ما این مسائل را در یک وضعیت حقوقی مطرح می کنیم و هیچ ادعای شخصی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  بازی نساجی خوب نیمه اول / بدشانس بودم ، به استقلال آمدم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد این واقعیت که هواداران این تیم نیز معتقدند کنعانی 4 اخطار دریافت می کند ، توضیح داد: با توجه به تعهداتی که در این باشگاه داریم ، مجبور شدیم سوال کنیم. ما همچنین در نامه از “بازیکن غیر مجاز احتمالی” نام بردیم. اگر مدیر هستم ، می دانم چگونه نامه بنویسم و ​​از چه کلماتی استفاده کنم. این درخواست هواداران ، کادر فنی ، کادر مدیریتی و رسانه های تیم بود و من ملزم به ادامه کار هستم ، این دیگر نباید به کسی ضربه بزند. فضا نباید به سمتی برود که حق تحقیق و اعتراض از همه گرفته شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید