آدم کشی؛ یک بازی تکرار ضدانقلاب از شورش های سال 1988 تا اعتراضات خوزستان


مجله فارس پلاس؛ حمزه نجیان: مشکل کمبود آب در خوزستان بار دیگر توجهات را به سمت جنوب جلب کرده است. مردم مظلوم این منطقه از کشور در این زمان از سال دوباره با کمبود آب دست و پنجه نرم می کنند. با اينكه وعده ها و برنامه ها مسئولان بسیاری از روستاها هنوز از کمبود آب رنج می برند.

به همین دلیل طی چند روز گذشته در برخی از شهرهای استان خوزستان اعتراضاتی صورت گرفته که در آن دو جوان خوزستانی بر اثر اصابت گلوله خرابکاران و فرصت طلبان جان خود را از دست داده اند.

پس از انتشار این خبر؛ همانطور که انتظار می رفت ، جنبش ضد انقلاب به میدان آمد و سعی کرد بر اولین گزارش از این حادثه فائق آید: “معترض جوانی از خوزستان توسط نیروهای امنیتی کشته شد.”

به گفته فرماندار شادگان ، قربانیان این حادثه توسط شورشیان مورد حمله قرار گرفتند. داستان خانواده های کاظم خدیری و مصطفی نعیموی ، قربانیان خوزستان ، در مورد چگونگی زخمی شدن و مرگ دو جوان نیز نشان می دهد که آنها توسط خرابکاران کشته شده اند.

تاریخ خانواده نحوه مرگ قربانیان را ببینید ، که 100٪ با داستان ضد انقلاب سازگار نیست:

اما ضدانقلاب ، بلافاصله پس از ماجرای دروغین خود ، سعی می کند پروژه تکراری قتل را از طرق مختلف در اذهان عمومی قرار دهد.


سوال گزارشگر بین المللی پذیرش ادعاهای دروغین مبنی بر کشته شدن معترضان در خوزستان توسط نیروهای امنیتی

* طرح شهادت از کجا شروع شد؟

البته ، پروژه شهادت و آدم کشی ضد انقلاب یکی از متداول ترین ترفندهای اعتراضات و ناآرامی های کشور است. این ترفند که در سال 1999 با بلند کردن پیراهن خونین توسط احمد باطبی ، فعال دانشجویی آن زمان و مخالفان امروز آغاز شد.

بیشتر بخوانید  ترس از شلیک موشک حزب الله ، اسرائیل را وادار به اقدام فوری می کند

در جریان آشوب های سال 1978 و حوادث کوی دانشگاه ، شخصی به نام احمد باطبی که به هیچ وجه دانشجوی دانشگاه تهران نبود ، لباس های زیر خونین (که بعداً اعتراف کرد به داشتن خون حیوانات در خانه اعتراف کرده است) نقاشی کرده است تا نقشه قتل را انجام دهید او ادعا می کند دوست دانشجویی خود را کشته است. وی پس از شهرت جهانی با این عکس ، مدتی بعد از ایران گریخت و فعالیت های ضد ایرانی خود را در ایالات متحده ادامه داد.

اوج استفاده ضد انقلاب از پروژه “قتل” را می توان در شورش سال 1988 مشاهده کرد. پروژه ای که با ترور ندا آگاسولطان آغاز شد. دختر جوانی که دقایقی قبل از قتل دستمایه فیلمبرداری ضدانقلاب قرار گرفت و صحنه قتل وی کاملاً فیلمبرداری شد و در کمتر از چند دقیقه در رسانه های خارجی ظاهر شد. مانور گسترده رسانه ای با تصاویری از صحنه قتل در آتش اعتراضات مردمی در سال 1988 مانند بنزین عمل کرد ، که این اعتراضات را به شورش های خشونت آمیز کنترل نشده هدایت کرد. همدست ندا آگاسلطان بلافاصله از کشور فرار کرد و تصاویر این دختر سالها مورد حملات ضد انقلاب به کشور بود. این حملات با حمایت گسترده سیاستمداران غربی و رسانه ها همراه بود.

البته توطئه ترور 1988 به این قتل ناجوانمردانه محدود نبود. نام افراد کشته شده اغلب در این سال منتشر می شد ، هیچ یک از آنها مطابق با واقعیت نبود ، اما به دلیل ذهنیتی که در اثر قتل ندا آگاسولتان ایجاد شده بود ، برای مردم معتبر شد.

* آهنگی که برای ضدانقلاب آهنگین نبود

بیشتر بخوانید  عکس لو رفته از مهمانی خصوصی جواد عزتی

ترانه موسوی یکی از مشهورترین افراد کشته شده توسط ضد انقلاب بود و حتی خبر فشار بر جمهوری اسلامی در رسانه های غربی و حتی مقامات آمریکایی منتشر شد. در اخبار ضد انقلاب آمده است: “ترانه موسوی توسط نیروهای به اصطلاح غیرنظامی دستگیر شد و وی پس از تجاوز و شکنجه کشته شد.” با این حال ، تحقیقات در آن زمان وجود چنین شخصی یا حتی اثری از خانواده وی را در میان ترانه های موجود موسوی ثابت نکرد.

* فراری که شهید شد!

سعیده پورآقایی یکی دیگر از قربانیان این پروژه قتل بود که گفته شد پس از دستگیری ، شکنجه و توهین توسط بسیج ، در بلوار 302 بهشت ​​زهرا سوزانده و به خاک سپرده شد! اما اندکی بعد ، دختری که از خانه فرار کرده بود شناسایی و تحویل خانواده اش شد. وی در مصاحبه با رسانه ملی ، داستان فرار و تلاش برخی برای سو to استفاده از وی را به شرح زیر بیان کرد: “من در تاریخ 4 ژوئیه از خانه خارج شدم. از آنجا که قفل شده بود و مادرم من را آزار می داد ، از بالکن پریدم و پایم را شکستم ، وقتی بیرون رفتم ، حالم خیلی بد بود و بدنم آسیب دیده بود. آنها مرا به بیمارستان بردند و به من شیر دادند. “در همین حال ، کسی یک بار به من گفت که من در هنگام تظاهرات در سایت ها از کشته شدن من عکس گرفته شده است!”

* پسری 13 ساله که شایعات مربوط به مرگ خودش را تکذیب کرد

ردپای این قتل ها را می توان در شورش های سال 1996 نیز یافت. یکی از اصلی ترین شایعات اوایل آشوب های سال 1996 ، کشته شدن امیر حسین پاپی 13 ساله از دورود توسط نیروهای امنیتی در جریان اعتراضات در تهران بود.

بیشتر بخوانید  تصاویری از سیل شدید امروز فیروزکوه / فیلم

اما امسال نیز امیرحسین پاپی که فیلمی از خودش ساخته و دروغ های ضدانقلاب را افشا کرده است.

* قتل های ماه نوامبر

در جریان شورش های نوامبر 1998 ، کانال های ماهواره ای تلگرام و شهادت کلید اصلی فشار بین المللی بر ایران بودند.

شایعات مربوط به سال 1998 این بود که بسیاری از کشته شدگان از نزدیک با سلاح های غیر سازمانی کشته شدند.

اما علی رغم این واقعیت ، ضد انقلاب سعی کرد مردم را قربانی شورش ها کند.

البته این شایعات محدود به این موارد نبود و پس از آن برخی از افراد با ادعاهای عجیب ادعا کردند که اجساد قربانیان ماه نوامبر را به آب انداخته اند!

این حملات در حالی صورت گرفت که گروه تروریستی العوازیه که در حال حاضر سعی در تحریک مردم خوزستان را دارد ، چند سال پیش تصاویر ادعایی را با نام دیگری منتشر کرد.

* شخصی که کشته شدن در توییتر را انکار کرد

در مثالی دیگر ، کاربران ضد انقلاب در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پروژه ترور جدیدی را در شبکه های اجتماعی راه اندازی کردند.

جالب اینجاست که یکی از افرادی که در همین لیست بودند ، کشته شدن در توییتر را انکار کرد.

* وقتی به خبرنگار فقید قدس رحم نمی کنند

در همان سال ، رسانه های ضدانقلاب فتوشاپ را به عنوان روزنامه نگار مبتلا به سرطان جعل کردند و ادعا کردند که وی در اثر گاز اشک آور و نارنجک انداز درگذشته است.

این تا زمانی بود که مرحوم زنگنه در ژانویه 2017 بر اثر سرطان درگذشت.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید