آدم ربایی ساختگی به دلیل اخاذی پدر از پسر



به گزارش سلام نو، روزنامه های ایران نوشتند: چند روز پیش مرد میانسالی از ربوده شدن پسر خردسالش به پلیس خبر داد.

او گفت: پسرم اشکان برای کار از خانه خارج شد اما دیگر برنگشت. او نگران بود و با تلفن همراهش تماس گرفتم اما تلفنش خاموش بود. چند ساعت پس از ناپدید شدن پسرم، فردی ناشناس با تلفن همراه پسرم تماس گرفت و گفت پسرم را گروگان گرفته و اگر بخواهیم زنده بمانیم باید 50 میلیون تومان به او بپردازیم.

مرد میانسال ادامه داد: ابتدا باور نکردم اما دقایقی بعد فیلمی به گوشی من ارسال شد که دو مرد نقابدار در حال شکنجه پسرم هستند و یکی از آنها در حال فیلمبرداری است. و پسرم از من التماس کرد که به حرف های آدم ربایان گوش بدهم. آنقدر ترسیده بودم که بلافاصله 50 میلیونی را که می خواستند روی کارت پسرم گذاشتم تا جان پسرم را نجات بدهم تا آدم رباها او را ببرند. ساعتی بعد پسرم با واریز پول آزاد شد.

با شکایت مرد میانسال و به دستور بازپرس محمد امین تگویان، تحقیقات برای دستگیری سه آدم ربا آغاز شد و سه مرد جوان دستگیر شدند و فیلم ارسالی ما نیز جعلی است. اشکان یکی از دوستان ما می خواست به شرکت هرمی بپیوندد اما پولی نداشت و پدر و مادرش با اینکه وضع مالی خوبی داشتند اما حاضر نبودند به او پول بدهند. به همین دلیل آدم ربایی را طراحی کرد و از ما خواست که با او همکاری کنیم و پولی هم برای اجرای این نقشه به ما داد.

بیشتر بخوانید  اعزام 100 گروه دیده بانی برای آغاز ماه شوال / عید فطر 140 دوشنبه است یا سه شنبه؟

آنها ادامه دادند: به درخواست اشکان طوری فیلم گرفتیم که انگار داریم او را شکنجه می کنیم. اما شکنجه ای در کار نبود و همه چیز ساختگی بود. ما فیلم را برای خانواده اش فرستادیم و آنها پول اهدا کردند. اشکان مقداری پول به ما داد و بقیه را در شرکت سرمایه گذاری کرد.

با ادعای آدم ربا؛ تیم تحقیق به سراغ مرد جوان رفتند که او مجبور به اعتراف شد و گفت: می خواستم عضو شرکت پیرامید شوم تا از این راه پول خوبی به دست بیاورم. اما خانواده ام راضی نبودند و این باعث شد که برنامه ای برای گرفتن پول از خانواده ام داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید