آدم ربایان تبریز در کمتر از 30 ساعت دستگیر شدند – اخبار آذربایجان شرقی – اخبار استان تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب تبریزیک کودک سه ساله از تبریز در کمتر از 30 ساعت از آدم ربایان فرار کرد و به آغوش خانواده بازگشت. آدم ربایان این کودک که دو روز قبل از خانه ربوده شده بود ، توسط پلیس در یکی از شهرهای استان اردبیل شناسایی و دستگیر شد.

پدر کودک در تشریح شرایط آدم ربایی گفت: آدم ربایان به عنوان پمپ بنزین وارد حیاط شدند و کودک و مادربزرگ خانواده را مورد ضرب و شتم قرار دادند و کودک را از خانه بیرون آوردند و متواری شدند.

سردار حسین عبدی ، فرمانده پلیس استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران گفت: پلیس از زمان دریافت این خبر وارد عمل شده است. “با ورود پلیس ، آدم ربایان عرصه را تنگ کردند و امروز استان اردبیل ، کودک ربوده شده در کمتر از 30 ساعت آزاد شد.

وی افزود: متهم اصلی این آدم ربایی دستگیر شده و سایر افراد مرتبط و همدستان وی نیز تحت تعقیب هستند و همه آنها به زودی دستگیر می شوند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در توضیح انگیزه های اصلی آدم ربایی گفت: تحقیقات اولیه نشان می دهد انگیزه آدم ربایی مشکلات مالی بوده است.

به گزارش تسنیم ، طراح و سازمان دهنده این آدم ربایی بایناک ، پدر این کودک است که حتی فکر نمی کرد به این سرعت شناسایی و دستگیر شود و می گوید اگر به آن فکر می کردم ، هرگز این کار را نمی کردم.

نیروهای پلیس که آدم ربایان را دستگیر و پس از یک عملیات موفقیت آمیز کودک را در میان سلام و احوالپرسی مردم روستای شیخ حسن تبریز به خانواده اش تحویل دادند ، جایی که همه مردم آن روستا به Te رفتند با گرفتن کودک از او استقبال کردند او ، شعار “متشکرم ، متشکرم” و قدردانی از اقتدار و سرعت پلیس.

بیشتر بخوانید  آیا مدارس تهران به علت آلودگی هوا فردا تعطیل است شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ – ایران چطور

این حادثه دلخراش با آزادی کودک شیرین شد و پلیس از ایمنی مردم محافظت می کند و اجازه نمی دهد مجرمان به این استان سرایت کنند.

انتهای پیام / 111 / ت

دیدگاهتان را بنویسید