مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آدرس شهربازی سرزمین عجایب تهران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



شهربازی سرزمین عجایب را می توان بهترین شهربازی سرپوشیده در غرب تهران نامید که در طبقات بالایی یکی از مراکز خرید غرب تهران قرار گرفته که امکانات بسیاری دارد و با اینکه دارای فضای محدودی می باشد، اما پذیرای جمعیت بسیاری است.


برای ورود به این شهربازی سرپوشیده تهران باید کارت اعتباری مجموعه را تهیه نمایید که می‌توان آن را قبل از وارد شدن از جلوی درب ورودی مجموعه دریافت کرد.


به جز سالن بولینگ تیزاژه، در بقیه قسمت ها هم می توان از این کارت بهره برد. بعد از هر بار بازی کردن مبلغی از کارت اعتباری شما کسر خواهد شد.


شهر بازی سرپوشیده سرزمین عجایب تیراژه یا واندرلند تهران محیطی حدودا ۴ هزار متر مربعی دارد که در آن بازی های مختلفی برای همه سنین از کودک تا بزرگسال در نظر گرفته شده است.


یکی از جالب ترین بخش های سرزمین عجایب تهران، شبیه ساز هواپیماست. اتاقکی که شبیه اتاقک هواپیما طراحی شده و با نشستن داخل آن، در حالی که در آن بسته میشود باید با حرکت دسته هواپیما اتاقک را در جهت های مختلف حرکت بدهید.


دیگر وسایل بازی شهربازی سرپوشیده تیراژه برای کودکان بین ۳ تا ۶ سال، بازی هایی مثل خلبان کوچولو، سفر دریایی، ماشین فرفره، اتاق بازی و سرسره کودکان در این مجموعه وجود دارند.


اما برای نوجوان یا جوانان بازیهایی مثل ماشین و موتور کوبنده، بولینگ کوچک یا شترسواری مناسب تر هستند.بازی های کامپیوتری سرزمین عجایب تهران هم از تنوع بی‌مانندی برخوردار اند.

بیشتر بخوانید  روز طراحان وب در سال ۹۹ چه روزی است ؟


علاوه بر وسایل مختلف بازی، بخش هایی چون محل گریم کودک، باجه فروش لوازم شعبده بازی، اتاقک عکسبرداری فوری و اتاق تولد کودک نیز در این شهربازی تهران وجود دارد.


آدرس شهربازی سرپوشیده سرزمین عجایب تهران


آدرس شهربازی سرپوشیده سرزمین عجایب تهران : فلکه دوم صادقیه، بلوار اشرفی اصفهانی، قبل از پل شهید همت، مرکز خرید تیراژه


ساعت کار شهربازی سرزمین عجایب


ساعت کار شهربازی سرزمین عجایب : این شهربازی سرپوشیده تهران جمعه‌ها و تعطیلات از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب، پنجشنبه ها از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ۱۲ شب و باقی روزهای هفته هم از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۱۲ شب فعال است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *