مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آخرین وضعیت پرونده فوت مهسا امینی/علت فوت مهسا امینی چه زمانی اعلام می شود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: با انجام آزمایشات متعدد بر روی جسد مهسا امینی علت فوت تا سه هفته آینده اعلام می شود.

مهدی فروزش در خصوص آخرین وضعیت پرونده فوت مهسا امینی در پزشکی قانونی تهران افزود: اداره کل پزشکی قانونی استان تهران پس از اطلاع از مرگ مهسا امینی، تیمی مجرب از پزشکان قانونی را برای بررسی این موضوع تشکیل داد. موضوع

وی گفت: پیکر مرحوم امینی به اتاق تشریح مرکز تشخیصی کهریزک منتقل شد و معاینه و کالبدشکافی با توجه به معیارها و شاخص های علمی و مستندسازی انجام شد.

فراوشی ادامه داد: نمونه های مورد نیاز سم شناسی و پاتولوژی از بدن متوفی گرفته و به آزمایشگاه های تخصصی استان تهران ارسال شد.

وی افزود: پس از دریافت نتایج آزمایشات و مستندات پزشکی فوق الذکر، علت فوت متعاقباً با نظر کارشناسی برای حوزه های موضوعی اعلام خواهد شد.

فروزش در خصوص کوتاه ترین مهلت برای اعلام علت فوت مرحومه مهسا امینی گفت: با توجه به اینکه آزمایشات انجام شده جزء آسیب شناسی است، مراحل آزمایش حدود دو تا سه هفته انجام می شود و پس از مدت مذکور علت فوت می شود. مرگ مشخص خواهد شد مرگ مشخص خواهد شد مشخص خواهد شد. فوت به مراجع قضایی اعلام شد.

بیشتر بخوانید  22 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب در کشور جان باختند
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *