آخرین وضعیت پرونده ریزش کلانشهر آبادان



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مسعود ستایشی در نشست خبری امروز با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و شهادت سید الشهدا، اظهار کرد: رمز ماندگاری عاشورا قیام سیدالشهدا است. شهدا در برابر ظلم و ظلم، ایستادگی و ایستادگی در برابر انحراف و ایجاد اصلاحات و تحول، باید جایگاه فعلی خود را در صحنه کنونی کربلا پیدا کنیم، زیرا امروز استکبار و صهیونیسم بین المللی همان روش یزیدی را پیش روی خود دارند و بر اساس آن عمل می کنند. .

تعارف با این سوال که آخرین وضعیت پرونده متروپل و اینکه گفته شده 21 متهم هستند اما برای 20 متهم کیفرخواست صادر شده است؟ وی گفت: من هم این قضیه را در خبرها دیدم اما باید بگویم که 21 نفر متهم شدند و هیچکسی جا نماند.

متهمان حادثه متروپل در بازداشت هستند

وی ادامه داد: در این حادثه عده ای در منطقه خوزستان و آبادان کشته و تعدادی مجروح شدند. برخی از آنها سهل انگاری کردند و تقصیر آنها پیگیری شد. همچنین برای ۲۱ نفر کیفرخواست صادر و سومین جلسه دادگاه تشکیل شد. همه متهمان در بازداشت هستند و اولیای دم در دادگاه حضور دارند.

مسعود ستایشی گفت: همه چیز تحت کنترل است و کار با سرعت و دقت لازم در دادگاه کیفری دوم شهر اهواز انجام می شود و نظریه کارشناسی در این پرونده به متهمان ابلاغ شد، این دو نفر اعتراض کردند و کارشناسان معرفی شدند. یک نظریه تکمیلی

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید