آخرین وضعیت سریال های تلویزیونی لوکس / از موسی (ع) و سلمان تا طلاق و تعطیلات در سربرون


آژانس فارس – گروه رادیو و تلویزیون: کمدی ها و سریال های تلویزیونی همیشه مخاطبان خود را دارند و تماشای سریال از بیننده جذاب است. نمایش سریال های شبانه و سرگرمی بخشی از کار رسانه ملی است ، اما قسمت دیگر توجه به تفکر و تعمق مخاطب درباره مسائل تاریخی و روز جامعه است.

** تمرکز بر تولید آثار طولانی مدت

در دوره مدیریت تلویزیون مدیران علاوه بر توجه به کار سریع و مخاطب پسند ، که می تواند سرگرم کننده باشد و تماشاگر را به تماشای تلویزیون بیندازد ، توجه لازم را نیز داشتند ، اما نگاه مدیران کل تلویزیون فقط معطوف به او گفت ، این کار کارآمد و م effectiveثر است. از جمله تولید آثار خاص و باشکوه الف که تولید آنها مدتی است در مرکز سیما فیلم آغاز شده است. وی این بار نه تنها به سرگرمی و پر شدن آنتن تلویزیون توجه دارد ، بلکه سعی دارد به کارهایی توجه کند که مخاطب را فارغ از زمان رانندگی ، به فکر فرو برد. درست برعکس آنچه در شبکه نمایش خانگی می بینیم. مدیران بسترهای نرم افزاری فقط به کارهای سریع و بی کیفیت توجه دارند و سعی در تولید آثار مناسب و فرهنگی متناقض با ادعاهای آنها ندارند.

** کاهش سطح کیفیت سریال ها در شبکه نمایش خانگی

سریال های “مردم عادی” (رامبد جوان) و “دراکولا” (مهران مدیری) گواه این گفته است. سریال مردم عادی از نظر کیفیت آنقدر کم و سطحی بود که پلتفرم با سفارش کار قسمت های ابتدایی سریال را از پلتفرم حذف کرد. در اقدامی سطحی ، این سکوها فقط به فکر جمع آوری مخاطب و کلیک روی آثارشان هستند که خوشبختانه مخاطبان نه تنها آثار کم را انتخاب نکردند ، بلکه با عدم استفاده از سایر آثار روی سکو اعتراض کردند.

رسانه ملی علاوه بر کارهای سرگرم کننده ، آثار فاخر (تاریخی و اجتماعی) را نیز در نظر گرفته است که تولید آنها زمان زیادی می برد و ممکن است حتی به زمان مدیریت رهبران سازمان نرسد ، اما با درایت و توجه به مقوله از تولید. احتیاط و کارایی بار دیگر نشان داده است که باید برنامه ای برای ایجاد محتوای م effectiveثر وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید  برد پیت از آنجلینا جولی شکایت کرد

یکی از مواردی که سالهاست در رسانه های مختلف ملی و مرکز سیمافیلم مورد بحث قرار می گیرد ، اما انجام نشده است ، سریال سلمان فارسی است. امروز که «مختارنامه» از رسانه های مختلف پخش می شود ، حکایت از خرد و توجه کارگردانان و خالقان اثر به این چهره برجسته و آن دوره تاریخی دارد. حالا چه دیوید میرگابری و تیم سازنده در شرایط دشوار ویروس کرونا آنها برای یک دوره از تاریخ سردار ایرانی تلاش می کنند و شخصیت “سلمان فارسی” را در نظر گرفته اند. ما نباید انتظار یک کار سطحی را داشته باشیم ، که میرگابری بارها تأکید کرده است که سلمان از مختار بهتر خواهد بود. و فراز و نشیب های صفر و درگیری با قبایل تحت حکومت روم باستان و ایران ، که پیش بینی تیم تولید برای پنج سال است.

** کاروان سلمان از شهرهای مختلف ایران عبور می کند

با پایان فیلمبرداری در ویرانه های یونان و ملوانان در شاهرود ، فیلمبرداری بخش عموری در جلفا آغاز می شود. جلفا در استان آذربایجان شرقی.

همزمان با فیلمبرداری در جلفا و ساخت تجهیزات در شهرک سینمایی غزالی ، ساخت برخی تزئینات در منطقه آبسرد دماوند ، که به زندگی و زمان همراه ایرانی پیامبر اسلام می پردازد ، سه فصل از دوران ساسانی را روایت می کند: امپراتوری بیزانس و پرچین اولیه اسلام. فیلمبرداری این مجموعه در اواخر دسامبر 2009 در صحرای شهداد کرمان آغاز شد.

سریال “سلمان فارسی” به سفارش مرکز فیلم سیما و تهیه کنندگی م Instituteسسه فیلم زلال ساخته شده است. دوربین از بین رفته است.

** تولید مجموعه های سریال موسی (ع) در شهر دفاع مقدس

سریال “موسی” اثر بعدی است که پس از مشکلات جسمی که برای جمال شورجه پیش آمد ، ابراهیم خاتمی کیا تهیه کننده کارهای موفق در حوزه سینما و تلویزیون رضایت خود را برای ساخت این مجموعه تاریخی و مهم اعلام کرد.

در حال حاضر ، گروه تولید در حال آماده سازی شرایط ساخت دکور عظیم این مجموعه هستند و به زودی این مجموعه نیز وارد مرحله تولید می شود.

مجموعه های عظیمی برای تولید سریال موسی (ع) در شهر دفاع مقدس در حال طراحی است و به زودی مراحل ساخت آن آغاز می شود. تیم سازنده همچنین طی گفتگوهای متعدد درباره این مجموعه به دنبال بازیگران جدید و جوان از سراسر ایران است. این انتخاب بازیگران با اعلام دعوت در استان های مختلف انجام می شود.

بیشتر بخوانید  آمریکا عامل اصلی بحران در اوکراین است

** روایت داستان یک قبیله در “جشن سربرون”

سریال یاشن سربرون به کارگردانی مویتابا رای کشا در دوره قاجار گفته شد. این داستان درباره قبایل و عشایر و مهاجرت آنهاست که می توان گفت در هیچ سریالی پوشش داده نشده است.

نوع رفتار قبایل ، نوع زندگی آنها در چادرها و نوع نگرش دولت نسبت به این افراد حالت خوبه مورد توجه قرار می گیرد. این اثر همچنین با صندلی های فراوان و تعداد بازیگران یکی از شاخص ترین آثار تلویزیون است که ماه ها تولید می شود و معیتبا رای با وسواس سکانس های مورد نظر را برای نشان دادن کار ماندگار در تلویزیون ضبط می کند.

حسن نجاریان تهیه کننده این سریال گفت: تصویربرداری این اثر در منطقه شهریار از مهر ماه سال 1377 و از اواسط اردیبهشت ماه امسال در جاده آغاز شد. امامزاده داوود ما واقع شده ایم و سکانس های خارجی را می گیریم و می سازیم ، حدود 70٪ از این مجموعه را فیلمبرداری کرده ایم.

سازنده تعطیلات ، Sarbron با اشاره به مشکلات در تولید این مجموعه ، گفت: “پس از راه اندازی این مجموعه ، متأسفانه ، ما با بیماری عروق کرونر قلب روبرو شدیم و با اينكه به دنبال پروتکل ها ، چندین شرکت کننده و عامل به این بیماری مبتلا شدند و متأسفانه از دست دادن جان مرحوم کریم اکبری مبارکه همه عوامل را تحت تأثیر قرار داد.

وی کار در شرایط سخت آب و هوایی را از دیگر مشکلات ایجاد این سریال عنوان کرد و گفت: همه عوامل و بازیگران با تمام توان سعی در ارائه یک اثر عالی دارند.

وی ادامه داد: امیدواریم در نیمه دوم سال 1400 این سریال به صورت همزمان كار تدوین و كار فنی برای پخش از آنتن آماده شود. که ما انجامش خواهیم داد.

نجاریان درباره موضوع این نمایش افزود: این مجموعه دارای پنج قسمت است که شاهد شرایط و جو ایران در زمان مشروطه و روی کار آمدن رضاخان هستیم و انشا willingالله به تدریج وارد سال 1320 و تاریخی می شویم. وقایع این دوره “

بیشتر بخوانید  فروش اقساطی خودرو تیبا ۲ همراه‌مکانیک

** درام سیاسی پیچیده در “طلاق”

کارگردان سریال “طلاق” ابوالقاسم طالبی این نیز یکی از آثار و افکار قابل توجه رسانه ملی است. این مجموعه توجهات را به مشکلات فعلی جامعه جلب می کند. در این مجموعه داستانی در هم تنیده درباره مشکلات فعلی جامعه وجود دارد که باعث بروز مشکلات بسیاری در زندگی مردم شده است. این مجموعه مفاسد اقتصادی و موارد مطرح شده در این زمینه را بررسی می کند.

به طور معمول ، سریال “Special A” به دلیل گران بودن از اهمیت بیشتری برخوردار است و به دلیل گرانی و موقعیت مکانی می تواند مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. به نظر می رسد سریال “مختارنامه” پس از چندین بار پخش مجدد ، همچنان مخاطبان ویژه ای دارد که نشان می دهد این نگاه در تولید آثار هنری حائز اهمیت است.

تاکنون بیشتر صحنه های مربوط به مجموعه تلویزیونی “طلاق” به کارگردانی ابوالقاسم طالبی جلوی دوربین فیلمبرداری شده است. مجموعه های این سریال در خارج از کشور فیلمبرداری شده است ، گروه در حال بررسی نهایی کردن کشور مقصد هستند.

گروه سازنده سریال از خیابان فرشته تا خاوران صحنه های خارجی را در مناطق مختلف تهران فیلمبرداری کردند و قبل از آن گروه صحنه های مربوط به دادگاه را ضبط کردند که تکمیل شد.

برخلاف آنچه عنوان “طلاق” نشان می دهد ، این سریال درمورد مشکلات خانوادگی نیست ، بلکه درمورد مشکلات جنجالی اجتماعی و درام سیاسی درمورد فساد اقتصادی است. براساس داستان ، این سریال به زودی نام اصلی خود را اعلام خواهد کرد.

این روزها شاهین فرهنگ ، مهرداد زیی ، حمیدرضا هدایتی ، فرید قبادی و علیرام نورایی به جمع بازیگران این مجموعه و تدوین آن اضافه شدند. در قالب همیشه

دیگر بازیگران این مجموعه مجید واشانی ، جعفر دهگان ، محمدرضا رهبری ، حمید گودرزی ، شهرام عبدولی ، سروش طاهری ، امین زارع ، بهار محمدپور ، فاطمه الطافی ، مجید رحمتی ، مهران مرادی ، بزاحیح هازیا رضاحتی. رامین یحیی زاده ، سید حمید رضایی ، شیلر کی ، مینو شیخان ، عسل گاروی ، علیرضا جلیلی و مهدی شاکریان.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید