آخرین وضعیت راه های کشور در روز جمعه 31 مرداد



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا؛ سرهنگ یدالله جهانتاب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: تردد وسایل نقلیه سنگین در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان حدفاصل بیلکان به سرودار و همچنین در جهت شمال به جنوب این محور در پل دزدبان گزارش شد. حوزه.

وی با بیان اینکه در حال حاضر محورهای شمالی عاری از هرگونه اختلال جوی است، گفت: در محورهای هراز، فیروسکو و همچنین بزرگراه تهران شمال تردد خودروها به صورت عادی و روان در جریان است.

وی از مسافران خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

سرهنگ جهان تاب با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 آماده پاسخگویی شبانه روزی در خصوص وضعیت راه های استان است، از اجرای محدودیت تردد وسایل نقلیه خبر داد. در مسیرهای منتهی به این استان

مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی در محورهای شمالی را به شرح زیر اعلام کرد:

تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 19 الی 22 ممنوع است. مردادماه از مسیرهای کرادز، کندوان، خراز، فیروسکوه و بالعکس و فقط موتورسیکلت های پلیس و امدادی مجاز به انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز هستند و تردد خودروها به آرامی انجام می شود.

محور کندوان

روز جمعه 30 مردادماه از ساعت 15 الی 12 تردد انواع وسایل نقلیه از کرج و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و با اطلاع مامور پلیس راه در تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 12 همان روز ممنوع است و آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه می شود.

بیشتر بخوانید  ماجرای غم انگیز مرگ توله خرس قهوه ای در کرج چیست؟

تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنای حامل مواد سوخت یا فاسدشدنی اعم از تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

شفت هوراس

روز جمعه مورخ 30 مرداد 1401 از ساعت 14 الی 22 تردد انواع وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اطلاع ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه انجام می شود. از ساعت 16 الی 22 همان روز مجاز است از آب اسک به رودهان (منطقه مشا) یک طرفه خواهد بود.

تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه 28 مرداد و همچنین از ساعت 6 الی 24 از مسیر هراز ممنوع است. پنجشنبه و جمعه 20 و 21 مرداد.

اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در مسیرها خواهد بود و در صورت عادی بودن وضعیت تردد با هماهنگی اعمال محدودیت ها لغو می شود.

مازندران 10 هزار و 400 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید