آخرین وضعیت حمله به یک نوجوان 16 ساله در زرین دشت



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رئیس قاضی استان فارس در تشریح حادثه حمله به یک نوجوان 16 ساله در زرین دشته گفت: پس از مراجعه نوجوان 16 ساله زرین دشتی به دادسرا و بیان ماجرای این حمله، در دستور کار از حساسیت خاصی برخوردار است، مرجع قضایی تشکیل می شود و پس از صدور دستور دادستان برای معاینه به پزشکی قانونی ارسال می شود، اطمینان لازم برای حمایت از سیستم قضایی به قربانی داده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه با اطلاع مقامات قضایی در خصوص این حادثه بلافاصله اقدامات لازم برای دستگیری متهمان انجام شد و متهمان به نام متوفی در اسرع وقت دستگیر شدند. بخش، یعنی موضوع ربوده شدن و مرگ این نوجوان و همچنین موضوع حمله توسط مراجع ذیصلاح قضایی در حال حل و فصل است.

وی همچنین با اشاره به اینکه نحوه مرگ و علت مرگ به صورت دقیق و کارشناسی در حال بررسی است، گفت: دلایل اولیه حکایت از خودکشی دارد اما آنچه مسلم است نظریه کارشناس برای نظر نهایی در مورد آن لازم است. قانونی است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با تاکید بر اینکه سایر اتهامات این پرونده از جمله ضرب و جرح و آدم ربایی با نگاه ویژه در حال رسیدگی است، گفت: اتهام آدم ربایی برای متهمان تشریح شده است و این قسمت از پرونده در دادگاه رسیدگی می شود. دادگاه زرین دشت پس از تایید کیفرخواست توسط دادستان صادر می شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس بخش مهمی از این پرونده یعنی اتهام ضرب و جرح را در صلاحیت دادگاه کیفری یک استان عنوان کرد و گفت: جلسه توضیح اتهام با حضور وکیل دادگستری دكتر دكتر برگزار شد. متهم و دادیار شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان در شهرستان داراب.

بیشتر بخوانید  پوتین تهدید کرده است که در صورت حمله به روسیه پاسخی سبک خواهد داد

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به این پرونده در کوتاه ترین زمان ممکن قانونی و بر اساس موازین شرعی و قانونی در دستور کار دستگاه قضایی استان فارس است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه در دیدار با خانواده این نوجوان 16 ساله تاکید کردیم که این موضوع را با حساسیت ویژه دنبال خواهیم کرد، افزود: احقاق حقوق خانواده متوفی و ​​قاطعانه ، مجازات قانونی و بازدارنده عاملان این حادثه تلخ هدف و اولویت ما در دادگستری استان است.

دیدگاهتان را بنویسید