مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور –

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:‌ گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور حاکی از آن است که ترافیک در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پل فردیس تا مهرویلا و گلشهر تا پل حصارک و آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است. در دیگر محورهای کشور اما گره ترافیکی خاصی گزارش نشده و ترافیک به طور آرام و روان در جریان است.

وی در عین حال از شهروندان خواست که باتوجه به سرمای هوا، از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت سفر حتما ضمن بازدید از تجهیزات زمستانی، ایمنی و گرمایشی خودرو و اطمینان از سالم بودن آنها، مواد غذایی و لباس گرم نیز به همراه داشته باشند.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در حال حاضر محورهای شهداد – نهبندان و خرم آباد – پلدختر دو محور مواصلاتی اصلی هستند که تا اطلاع بعدی مسدودند. همچنین محورهای شمشک – دیزین، اولنگ – شاهرود، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا و گنجنامه – تویسرکان نیز به دلیل شرایط فصلی مسدود شده‌اند.

شیرانی در مورد وضعیت جوی در جاده‌های کشور نیز اظهار کرد:‌ در حال حاضر پدیده جوی خاصی در جاده‌های گزارش نشده است و از این رو هیچگونه اخلال ناشی از پدیده‌های جوی نیز در ترافیک نداریم.

بیشتر بخوانید  فیلم زورگیری در شهریار و تجاوز به یک خانم (18+) – ایران چطور
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *