آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 2 بهمن 1400 – ایران چطور


آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 2 بهمن 92 به دلیل بارش برف و برودت هوا

پیش بینی هواشناسی کارشناسان حاکی از بارش مداوم و سردی هوا است

فردا شنبه 2 بهمن ماه هزار و 400 مدرسه در شهرستان های زیر به دلیل بارش برف تعطیل است:

این صفحه را از طریق دکمه واتس اپ برای دوستان خود ارسال کنید

نام شهر خود را در پایین قسمت نظرات ارسال کنید و نظر شهر خود را لایک کنید و از دوستان خود بخواهید به نظر شهر شما رای دهند.

تاکنون مدارس شهرستان تعطیل شده است اردستان ، اردبیل ، گلستان، کرمانشاه، مرکزی، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، همدان، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی مازندران اعلام شده است

علت آن می تواند بارش برف و ویروس کرونا آمیکرون باشد.

این خبر هر 1 ساعت یکبار به روز می شود…

در بخش نظرات به ما بپیوندید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

این صفحه را با استفاده از دکمه WhatsApp (سمت چپ) برای دیگران ارسال کنید


لا اعلام تعطیلی مدارس در استان #کردستان

درس تدریس کلیه مدارس و مراکز پیش دبستانی استان کردستان روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 11 و 12 بهمن ماه ساعت 14:00 بصورت آنلاین بوده و به صورت غیرحضوری به دانش آموزان آموزش می دهد.
🔹 به اطلاع می رساند با توجه به بارش شدید برف در نقاط مختلف استان، پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر تداوم برودت هوا، لغزندگی جاده ها و بسته شدن برخی راه های ارتباطی به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی، بر اساس تصمیم گیری است. ستاد مدیریت بحران استان ، کلاس های درس کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش دبستانی کردستان در شهر و روستا در دو نوبت صبح و بعدازظهر روزهای شنبه و یکشنبه دوم و سوم بهمن ماه 1400 به صورت آنلاین و آموزش آنلاین دانش آموزان “شاد” در سال جاری انجام می شود. غیابی./ایرنا


ارد تعطیلی مدارس اردبیل برای هشتمین روز متوالی

ه اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل

شنبه 3 بهمن 1392 به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل کلیه دوره های آموزشی صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد برگزار می شود و امتحانات مستقیم لغو و به چند روز آینده موکول می شود.


مدارس گلستان فردا غیبت است

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به برودت شدید هوا گفت: به منظور صرفه جویی در انرژی و حفظ سلامت دانش آموزان مدارس مناطق مختلف استان فردا شنبه غیبت می کند.

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها:

#خراسان شمالی

استان لا از تعطیلی مدارس استان خبر داد

به دلیل بارش برف و برودت هوا و لغزنده بودن معابر کلیه مدارس استان فردا شنبه دوم بهمن ماه تنها در صورت نبود شبکه شاد تعطیل و فعالیت مستقیم تعطیل است.

بیشتر بخوانید  پورمهر: من مخالف یکنواختی دولت هستم / آرین منش: مجلس در نقش نظارتی خود مشکل دارد

(صبح و عصر)

#آذربایجان غربی

اطلاعیه تعطیلی مدارس استان در روز شنبه 2 بهمن 1392.

🔹 به دلیل برودت شدید هوا، یخبندان و بارش برف، تعطیلی مدارس برخی نقاط استان در روز شنبه مورخ 14/2/11 به شرح زیر است:

ل سیلوانا: همه مدارس

اب مهاباد: کلیه مدارس شهری و روستایی

🔹 سردشت; کلیه مدارس شهری و روستایی

بوان بوکان: تعطیلی مدارس ابتدایی و متوسطه دوم و آغاز به کار مدارس متوسطه با دو ساعت تاخیر

چالدران: مدارس ابتدایی شهرستان و کلیه مدارس روستایی

آموزش تعطیل نیست و از طریق فضای مجازی رصد می شود.

# مرکزی

کلیه مدارس شهرستان ساوه فردا (شنبه 3 بهمن) تعطیل است.

باگ با توجه به برودت هوا کلیه مدارس ساوه (شهر و روستا) فردا شنبه دوم بهمن ماه در نوبت صبح و عصر فقط به صورت غیبت و در شبکه آموزشی (شاد) دانش آموزان برگزار می شود.

با توجه به تداوم سرما و یخبندان احتمال تعطیلی مدارس سایر شهرستان های استان زیاد خواهد بود که در صورت تعطیلی بلافاصله خود را نشان می دهد.

#کرنشه

یلی تعطیلی مدارس 12 شهرستان استان کرمانشاه

✅ مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به دلیل تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی فردا شنبه 3 بهمن ماه در نوبت صبح کرمانشاه، اسلام آبادغرب، پاوه، روانسر، جوانرود، طلاس بابایانی، دالاهو، گیلان غرب، کنگاور، صحنه، سنقر و کلیایی و هرسین بارش برف گزارش کردند.

🔹 مدارس شهرستان های سرپل ذهاب و کسرشیرین با ۲ ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز می کنند.

🔴 تمامی ادارات استان کرمانشاه به جز ادارات خدمات رسان با 2 ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

مدیرکل واقعی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: توجه به #برف در نقاط مختلف استان، سرمای شدید، لغزنده بودن معابر و جلوگیری از تصادفات احتمالی، تمامی #مدارس مقاطع مختلف تحصیلی (پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول) و سایر مدارس متوسطه) در شهرهای #بیرجند، #قائنات، #فردوس، #سرائیان، #سربیشه، #درمیان، خوسف، فرماندهان شهرستان نهبندان و روستاهای تابعه و ناخودآگاه #شهرستان زیرکوه و آن مدارس روستاهای تابعه و همچنین شهرستان بشرویه کلاس های اول ابتدایی و متوسطه اول فردا شنبه دوم بهمن ماه 1400 تعطیل است و دانش آموزان در شبکه “شاد” آموزش می بینند.

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها:

#خراسان جنوبی

مدیرکل واقعی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: توجه به #برف در نقاط مختلف استان، سرمای شدید، لغزنده بودن معابر و جلوگیری از تصادفات احتمالی، تمامی #مدارس مقاطع مختلف تحصیلی (پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول) و سایر مدارس متوسطه) در شهرهای #بیرجند، #قائنات، #فردوس، #سرائیان، #سربیشه، #درمیان، خوسف، فرماندهان شهرستان نهبندان و روستاهای تابعه و ناخودآگاه شهرستان زیرکوه و روستاهای تابعه و همچنین در شهرستان بشرویه مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول فردا شنبه دوم بهمن ماه 1400 تعطیل است و دانش آموزان در شبکه “شاد” آموزش خواهند دید.

بیشتر بخوانید  آمریکا مذاکره با روسیه را تایید کرد

#آذربایجان شرقی

.به دلیل بارش شدید برف، کولاک و سرمای شدید هوا فردا شنبه

ازدواج کردن

تمامی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

لی کلیر

تمامی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

داخداآفرین

نوبت های استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی از صبح با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

بیا دیگه

کلیه مدارس شهری و روستایی شهرستان سیاه رود در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و در شهرستان جلفا نیز کلیه مدارس شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

شعشیرکلیبرخدافرین

تمامی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

افسون

کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی شیفت های صبح با یک ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

هوراند

کلیه مدارس روستایی در تمامی ساعات نوبت صبح و مدارس استثنایی و پیش دبستانی در شهرستان تعطیل و سایر دوره ها نیز با یک ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

ممند

مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در شیفت شهری و روستایی در نوبت صبح و متوسطه دوم با یک ساعت تاخیر تعطیل است.

بشبستر

مدارس استثنایی، پیش دبستانی، مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح تعطیل و مدارس ابتدایی و متوسطه اول با یک ساعت تاخیر شروع به کار می کنند.

آموزش تعطیل نیست و از طریق فضای مجازی رصد می شود

آزمون های داخلی لغو و به چند روز آینده موکول می شود

#مانندران

مدار بسته به دلیل برف و یخبندان در برخی از شهرها و مناطق استان مازندران در روز شنبه 2 بهمن 92

تعطیلی مدارس روستای سوادکوه

🔹 به دلیل بارش برف و یخ زدگی معابر در نوبت صبح روز شنبه تمامی مدارس روستایی شهرستان سوادکوه در روز شنبه 2 بهمن تعطیل و آموزش در فضای مجازی برگزار می شود.

مدارس شهرستان سوادکوه در نوبت صبح از ساعت 9 صبح با فعالیت آموزشی آغاز می شود.

یلی تعطیلی مدارس در ناحیه جین در بشار

کلیه مدارس ناحیه ایانه سر شهرستان بهشهر به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 11 و 12 بهمن ماه ساعت 14:00 عملاً در تمامی ساعات باز می باشد.

بیشتر بخوانید  کدام یک از این تصاویر نظر شما را به خود جلب کرد ؟

تعطیلی مدارس ابتدایی کلاردشت

.با توجه به یخبندان روز شنبه 11 آبان ماه 93 کلاس های ابتدایی مدارس شهرستان لغو و کلاس ها بصورت مجازی برگزار می شود.

آزمون های اول، دوم، فنی، حرفه ای و متوسطه حرفه ای از ساعت 10 صبح برگزار می شود. بنابراین دانش آموزان برای تعیین وقت امتحانات باید به ارتباط با مدیران مدارس خود توجه کنند.

تعطیلی مدارس چهار پایه

به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا تمامی مدارس منطقه چهاردانگه روز شنبه دوم بهمن ماه ساعت 14 تعطیل و کلاس های درس تمامی مقاطع در فضای مجازی باز است.

یلی تمامی مدارس دودانگه تعطیل شد

مکاتب ولسوالی دودانگه در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه اول فردا شنبه دوم باخمان به دلیل بارش شدید برف، قطع شدن جاده ها و یخ زدگی جاده ها تعطیل است و کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود.

تعطیلی مدارس سوادکوه شمالی (شیرگاه)

به دلیل برودت هوا و یخبندان و لغزنده بودن معابر، فردا شنبه 11 آبان ماه 93 کلیه مدارس شهرستان سوادکوه شمالی در کلیه مقاطع تحصیلی (ابتدایی، متوسطه اول و دوم) تعطیل و روند فعالیت آموزشی مدارس در فضای مجازی خوشحال خواهد شد.

#اصفهان

مدرسه روستایی فر فر فریدن فردا آنلاین نیست

تحصیلات شهرستان فریدن:

Ledبا توجه به برودت شدید هوا، کولاک و یخبندان در جاده های روستایی، کلیه مدارس روستایی شهرستان فریدن از فردا به صورت غیرحضوری و مدارس شهرستان با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

#البرز

ار درس کلاسهای درس آسارا روزهای شنبه تعطیل است

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز:

علت به دلیل برودت هوا و یخبندان کلیه مدارس شهرستان آسارا فردا شنبه تعطیل و کلاس های درس در شبکه شاد فعال است.

#خراسان رضوی

غ شروع به کار مدارس منطقه کدکن از فردا شنبه 3 بهمن ماه با 2 ساعت تاخیر

روابط عمومی کدن در منطقه کدکن:

🔹 به دلیل بارش برف، سرمای شدید، یخبندان و لغزنده بودن معابر، از فردا شنبه 9 بهمن ماه مدارس منطقه کدکن در نوبت صبح و با 2 ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد. در صورت شرایط جوی هرگونه تصمیم دیگری در خصوص وضعیت فعالیت مدرسه در منطقه به اطلاع خواهد رسید.

🔴 اطلاعیه تعطیلی مدارس استان همدان

سرویس اطلاع رسانی و روابط عمومی استانداری همدان: به اطلاع می رساند به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر عمومی، مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی #شهرستان های استان همدان در نوبت صبح روز شنبه 2 بهمن ماه تعطیل است و آموزش ها غایب و به صورت مجازی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید