آخرین وضعیت ترافیک در پایتخت / تردد شدید در 3 بزرگراه


سرهنگ مجید رنجبر ، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی بزرگ در تهران وی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی در بزرگراه های پایتخت ، اظهار داشت: شهید همت ، شهید زین الدین ، ​​شهید بابای ، شهید چمران و شهید سلیمانی بدون هیچ مشکلی تردد رانندگی می کنند.

سرهنگ رنجبر گفت: در حال حاضر تردد در شیخ فضل الله در جاده غرب به شرق از رحمانی ، آزادی در جاده غرب به شرق از ایران فیلم و مسیر جنوب به شمال از نواب توسط شهید چراغی سنگین گزارش می شود.

وی گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری ، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از باکری ، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق شهید ستاری ، بزرگراه حاج قاسم سلیمانی در مسیر شرق به غرب بزرگراه امام علی ، مسیر جنوب به شمال چمران در حکیم به قسمت همت ، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص گل و در مسیر غرب به شرق بزرگراه چیتگر بار ترافیکی صبح را مشاهده می کنیم.

رئیس مرکز کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت ، راهور پایتخت افزود: بزرگراه شهید زین الدین مسیر شرق به غرب از صدف ، بزرگراه بابایی مسیر جنوب به شمال از هنگام ، بزرگراه یادگار امام مسیر جنوب به شمال از گلاب ، بزرگراه امام علی از جنوب به شمال از گلشندوست ، بزرگراه صدر مسیر شرقی در غرب تازه وارد بار صبحگاهی دارد.

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  ۱۰ تقابل اخیر ایران و امارات

دیدگاهتان را بنویسید