آخرین وضعیت آمار تاج اردبیل در بیمارستان بستری شدن 100 بیمار جدید / تغییر وضعیت در 7 شهر


به گزارش خبرگزاری اردبیل فارس ، شهرام حبیب زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 100 بیمار جدید مبتلا به این ویروس شده اند. ویروس کرونا آنها در استان اردبیل بستری شدند.

وی افزود: خوشبختانه 53 بیمار مبتلا به عروق کرونر با بهبود نسبی از بیمارستان های استان اردبیل ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل ادامه داد: تعداد کل بیماران بستری در بیمارستان اردبیل با بیماری کرونر قلب در استان اردبیل به 485 نفر رسید که از این تعداد 79 بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

حبیب زاده گفت: در حال حاضر شهرهای اردبیل ، مشین شهر ، گرمی ، پارس آباد ، اصلاندوز و خالهال با رنگ قرمز (بسیار خطرناک) و شهرهای بیله سوار ، نمین ، کوثر ، سرعین و نیر به رنگ نارنجی (پرخطر) هستند.

وی با تاکید بر استفاده مداوم از ماسک گفت: “نگرانی امروز ما موج پنجم تاج است که بیشتر یک ویروس جهش یافته از دلتای هند است.”

تزریق بیش از 162000 دوز واکسن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل با اشاره به فرایند واکسیناسیون تاج گفت: تاکنون 162 هزار و 443 دوز واکسن در استان اردبیل تزریق شده است که از این تعداد 122 هزار و 895 دوز مربوط به دور اول و 39 هزار و 548 دوز است. با واکسیناسیون دوم در ارتباط است.

حبیب زاده با اشاره به اهمیت واکسیناسیون گفت: روند واکسیناسیون افراد در استان اردبیل باید افزایش یابد و به صورت بسیار فعال تری ادامه یابد.

بیشتر بخوانید  امام جمعه اردبیل: مسئولان برای خیر و مصلحت مردم تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند- اخبار اردبیل - اخبار استانها تسنیم

NS


دیدگاهتان را بنویسید