آخرین مهلت ثبت نام برای کنکور دیپلم 98 + اطلاعات ثبت نام


مهلت ثبت نام در عنوان کاردانی تا انصراف دیپلم 98

تشویق: مشاور ارشد سازمان سنجش در خصوص مهلت ثبت نام آزمون ورودی کاردانی کارشناسی قطع شده در سال 1388 گفت: دوشنبه 15 اردیبهشت آخرین فرصت ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون است.

دفترچه راهنمای آزمون از روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است و کلیه داوطلبان واجد شرایط این آزمون می توانند دفترچه راهنمای آزمون را مطالعه و رشته مورد نظر را که همزمان در سایت آزمون قرار می گیرد انتخاب کنند. به عنوان ثبت نام این آزمون.

  • وی گفت: داوطلبان شرکت در آزمون ناپیوسته دیپلم ناپیوسته سال 1388 تا به امروز دوشنبه 6 اردیبهشت آنها این امکان را دارند که با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای شرکت در این آزمون اقدام کنند. امروز ساعت 8 روز شنبه 14 اردیبهشت 17 هزار و 139 نفر ثبت نام کردند و رشته این آزمون را انتخاب کردند.
  • مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: پذیرش دانشجو بر روی 66 کد آزمون فوق العاده انجام می شود که پذیرش در 50 کد رشته بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی (میانگین کل مقطع کاردانی) و پذیرش در تاریخ انجام می شود. 16 کد مناطق. بر اساس امتحان ظرفیت پذیرش نهایی برای آزمون دیپلم ناپیوسته سال 98 264584 می باشد.
  • توکلی گفت: از آنجایی که هزینه ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی پرداخت می شود، داوطلبان موظفند با مراجعه به بانک اطلاعاتی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 340 هزار ریال (34 هزار تومان) از کارت های بانکی اعضای شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است استفاده کنند. ابزار درخواست شرکت در آزمون، ثبت نام و انتخاب رشته.
  • وی خاطرنشان کرد: در صورتی که داوطلب علاقه مند به شرکت در انتخاب رشته موسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی باشد، لازم است مبلغ 69 هزار ریال دیگر (6 هزار و 900 تومان) برای رشته های فوق پرداخت کند.
  • مشاور عالی سازمان سنجش گفت: با توجه به اینکه مقرر شده در مراحل مختلف آزمون به داوطلبان خدمات پیامکی ارائه شود، داوطلبان مایل به استفاده از خدمات پیامکی با انتخاب گزینه مناسب و پرداخت مبلغ 6000 ریال 600 تومان) به عنوان قیمت استفاده از خدمات پیامکی می توانید از این خدمات استفاده کنید.
  • وی یادآور شد: آزمون حرفه ای دیپلم ناپیوسته سال 1398 (برای آن دسته از رشته های امتحانی پذیرفته شده در آزمون) روز جمعه 10 مرداد 97 برگزار می شود.
  • توکلی گفت: داوطلبان از روز سه شنبه 9 مرداد لغایت پنج شنبه 10 مرداد ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش ملزم به تهیه کارت مطبوعاتی شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون هستند.


بیشتر بخوانید  منتخب متن تبریک روز دختر به دختر دایی و دختر عمو

دیدگاهتان را بنویسید