مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آخرین مبارزه امیر علی اکبری

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آخرین مبارزه امیرعلی اکبری علی اکبری بوکسور ایرانی

مسابقات علی اکبری

چگونه با گزارش خبرنگار از موضوعات ورزش ایران همراه باشیم.

سازمان و آن کشتی قهرمان در آخرین اخبار زمان مبارزه امیرعلی اکبری جنگنده کشور ما برابر است مارو سیل ایتالیا سنگاپور را در 6 سپتامبر سال جاری اعلام کرد.

اما اکبری برای آخرین بار اکتبر در سال 1400 با جنگنده روس جنگید و در نهایت یک بازنده از قفس بیرون آمد و اکنون به سومین مبارزه خود می رود مارو سیل لی ایتالیایی برو ولی این جنگنده ایتالیایی کیست و چیست؟ خاکستریوجود دارد

مارو سیل لی متولد 22 مارس 1983 در ایتالیا و تقریباً 40 ساله است. مارو او در پنج بازی اخیر سه برد و دو باخت داشته است. این جنگنده ایتالیایی وزن 115 کیلوگرم و وزن 253 پوند قرار است در سپتامبر در سنگاپور با امیرعلی اکبری مبارزه کند.

سیل لی از شش سالگی شروع به جودو کرد و حتی قهرمان مسابقات جوانان ایتالیا شد اما به دلیل مشکلات کاری و خانوادگی چندین سال غیبت کرد تا بعد از مدت ها به این ورزش بازگشت و این بار کار می کند. در جیو جیتسو برزیلی

سیل لی اولین مبارزه آماتور خود را در سال 2012 انجام داد و در سال 2015 به این سازمان پیوست. و آن قهرمان شد اما به دلیل ناکامی نتوانست عنوان قهرمانی را در این سازمان کسب کند. این آخرین بازی است جنگنده در سال 2021 مقابل حریف آمریکایی اش بود در زدن اوت است.

با توجه به خاکستری جنگنده ایتالیایی و امیرعلی اکبری که در این سازمان هستند و بر اساس نظرسنجی که این سازمان در حال مبارزه با این دو نفر است. جنگنده انجام شد، شانس برد 61 درصد برای امیرعلی اکبری جنگنده کشور ما پیش بینی شده است و 39 درصد به سیل لی شانس برد داده اند.

بیشتر بخوانید  تصاویر وحشتناک لحظه غرق شدن یک قایق بادبانی 40 متری در سواحل ایتالیا/فیلم

حال با توجه به خاکستری و تحقیقات انجام شده توسط نویسنده نشان می دهد که سبک مبارزات سل لی تقریباً مانند امیرعلی اکبری در کشتی و مبارزه زمینی است و او می تواند علی اکبری را کشتی بگیرد اما به هیچ وجه بهتر از این کشتی نمی گیرد. جنگنده کشور ما بدون شک و طبق فیلم کمپین های قبلی که از سیل لی در دسترس است، در ششم شهریور ماه جاری خبر نخواهد داشت. جنگنده شما ایتالیایی ها را در دعواهای فنی نمی بینید و احتمالا لی برای نشان دادن توانایی هایش روی زمین سیلی بزنید.

سیللی در واقع یک جودوکار به حساب می آید و حالا که در جیجیتسو کار می کند با فنون کشتی مانند امیرعلی اکبری آشناست و در واقع شبیه یک کشتی گیر به نظر می رسد و این سبک مبارزه سیللی می تواند برای امیر نکته مثبتی باشد که چرا علی علی اکبری شجاع، با تجربه و قهرمان جهان در کشتی است جنگنده ایتالیایی دارای چنین ویژگی بارز است جنگنده هیچ ایرانی در کشتی نیست.

به هر حال علی اکبری در تمام مبارزاتی که در این چند سال انجام داد همیشه با تکیه بر فنون کشتی از قفس بیرون می آمد و از طرفی یکی از نقاط ضعف علی اکبری دعواهای ایستاده است چرا که او مهارتی ندارد. دعواهای ایستاده و در دعواهایی که داشت چندان موفق نبودند. اما اکبری در فن مشت و لگد چندان هنرمند نیست و در مورد دست و پایش هم در مبارزاتش حرفی برای گفتن نداشت و با تکیه بر فنون زیبای کشتی او این مبارزه می تواند مبارزه آسانی برای ایرانی باشد. شیر و این پیروزی می تواند علی باشد که اکبری را دوباره به اوج برگرداند.

بیشتر بخوانید  فیلم کشتی فینال رحمان عموزاد و باجرانگ پونیا امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ – ایران چطور

پایان خبر

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *