مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آخرین قیمت سکه و طلا در بازار امروز/ کاهش قیمت سکه ادامه یافت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، در بازار امروز طلا و سکه نوساناتی داشت. سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت طلا این کاهش را در زمان انتشار این خبر اعلام کرد. هر گرم طلای 18 عیار هم اکنون با قیمت یک میلیون و 223 هزار و 504 تومان معامله می شود.

قیمت سکه طرح جدید در حال حاضر تخفیف دارد و به قیمت 13 میلیون و 150 هزار تومان رسیده است.

همچنین قیمت سکه طرح قدیم هم اکنون در حال کاهش است و به 12 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

با این حال شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز از افت قیمت هر گرم طلا تا یک میلیون و 226 هزار و 400 تومان خبر داده است. نسبت به روز گذشته حدود 49 هزار تومان کاهش داشته است.

همچنین در زمان نگارش این مطلب قیمت فروش انفرادی سکه طرح جدید (امامی) کاهش 13 میلیون و 166 هزار تومانی را اعلام کرده است. این رقم نسبت به روز گذشته 561 هزار تومان کاهش داشت.

سکه طرح قدیم (بهار آزادی) نیز در زمان نگارش در حال انقباض است و 12 میلیون و 128 هزار تومان معامله می شود. این رقم نسبت به روز گذشته ۷۳۹ هزار تومان افزایش داشت.

نرخ یا در سطح جهانی، در زمان نگارش این مقاله، کاهش 1747 دلاری اعلام شد.

جزئیات بیشتر:

پیش بینی قیمت طلا و سکه شهریور

سیگنال هایی که بر قیمت طلا و سکه تاثیر می گذارد

به گزارش تجارت نیوز، در گذشته بازارهای مالی از جمله طلا و سکهتحت تاثیر مذاکرات وین و اخبار سیاسی این روزها نیز سیگنال هایی از مذاکرات هسته ای به بازارها ارسال شد. با توجه به تجربیات گذشته، احتمال توزیع ارز توسط بانک مرکزی در بازار وجود دارد.

بیشتر بخوانید  نهادهای مسوول باید با بی حجابی مبارزه کنند / جریانهای استکباری نوجوانان را فریب داده اند

بر اساس گزارش برخی کانال های تلگرامی، دلار در بازار آزاد روند نزولی دارد و با قیمت 28 هزار تومان وارد کانال شد. اخبار این روزها معامله و این احتمال وجود دارد که تغییرات ارزی بانک مرکزی بر بازار اثر گذاشته باشد. ظهر پنجشنبه دلالان خیابان فردوسی قیمت فروش دلار را بین 29 هزار و 500 تا 29 هزار و 700 تومان اعلام کردند. کف و سقف دلار در کانال های تلگرامی 29800 تا 29950 تومان بود. دیروز این کانال کف و سقف نرخ ارز را از 29 هزار و 800 تا 29 هزار و 830 تومان ثبت کرد. امروز اما قیمت دلار در حال کاهش است. ارقام از 29 هزار و 200 تومان شروع شد اما روند نزولی را ادامه داد. بنابراین در زمان انتشار این خبر مبلغ 28950 تومان معامله می شود. روند معاملات غیرقانونی فردا نیز کاهشی است.

دلار توافقی نیز به کانال 27 هزار تومان رفت و دلار هرات امروز در کانال 28 هزار تومان روند نزولی دارد.

اخبار ضد و نقیض از مذاکرات

اما این روزها اخباری که از مذاکرات وین به گوش می رسد متناقض است.

از هفته گذشته، ایران خلاصه نهایی خود از متن پیش نویس توافقنامه احیای برجام را به هماهنگ کننده مذاکرات هسته ای ارائه کرد. از آن زمان، کشورهای اروپایی هر از گاهی اخبار مربوط به جزئیات توافق احتمالی برای احیای برجام را تکذیب کردند و خاطرنشان کردند که مقامات اروپایی و آمریکایی در حال بررسی واکنش ایران هستند.

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتی وزارت خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت: ما همچنان به بررسی نظرات ایران درباره پیشنهاد اتحادیه اروپا ادامه می دهیم. ما همچنان به ارائه بازخورد مستقیم و خصوصی به اتحادیه اروپا در صورت درخواست ادامه می دهیم.

بیشتر بخوانید  پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در هفته آینده / طلا و سکه ارزان می‌شوند؟

در همین حال، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: امیدواریم تا اول سپتامبر برجام را احیا کنیم.

میخائیل اولیانوف از وین در سخنرانی روز جمعه خود گفت: «در احیای توافق هسته ای دستاوردهای زیادی حاصل شده است.

تالاس در بازار پشت ردیف می فروشد

برخی تحلیلگران معتقدند با شکست حمایت 13 میلیون و 800 هزار تومانی، حجم فروش در بازار پشت خط افزایش یافت تا اینکه دیشب قیمت متالورژی داخلی در محدوده 13 میلیون و 600 هزار تومان معامله شد. به مرد.”

این گروه از فعالان سکه می گویند در شرایط کنونی قیمت دلار برای احیای بازار سکه باید وارد فاز صعودی شود.

امروز بازار سکه به دست دلالان خرس افتاده و قیمت این فلز گرانبهای داخلی کاهش یافته است. قیمت هر قطعه سکه امامی پنجشنبه گذشته در محدوده 13 میلیون و 700 هزار تومان بود و در بازار امروز با 700 هزار تومان کاهش تا مرز 13 میلیون تومان عقب نشینی کرد.

ارزش داخلی سکه امروز با کانال کاهش به محدوده 11 میلیون و 907 هزار تومان رسیده است. حباب سکه امروز 9 درصد بود که نسبت به روزهای گذشته کاهش داشت.

سیگنال های سیاسی و شاخص های کلان اقتصادی در مقیاس داخلی و بین المللی دلار، طلا و سکه آنها کارآمد هستند

<п>اعلامیه آخرین قیمت سکه و طلا در بازار امروز/ کاهش قیمت سکه ادامه یافت اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *