آخرین قیمت بازیکنان ایرانی در بازار نقل و انتقالات؛ قانون در بالا!


قائدی گرانترین بازیکن ایرانی است

MeetNews: وب سایت ترانسفر مارکت دیروز ارزیابی بازیکنان حاضر در لیگ برتر ایران را به روز کرد که مهدی گائدی با 200،000 یورو افزایش به قیمت 1،800،000 یورو.

بنابراین ، قائدی با ارزش ترین بازیکن در میان بازیکنان لیگ برتر شد. او همچنین در بین بازیکنان ایران در رده دهم قرار گرفت و هر 9 بازیکن بالاتر از او همه لژیونرهایی هستند که در فوتبال اروپا بازی می کنند. او همچنین با ارزش تر از شیخ دیاباته ، با ارزش ترین بازیکن استقلال شد.

مهدی گائدی در میان 32 وینگر چپ جهان در رتبه 322 قرار دارد. باشوی کوچک در سال 1998 متولد شد و در ردیف 301 در میان همسالان خود در سراسر جهان قرار دارد. بازیکن با استعدادی که به نظر می رسد می تواند رتبه بهتری و ارزش بیشتری کسب کند.

در رتبه بعدی احمد نورالهی است. هافبک پرسپولیس نیز به عنوان پیشرو 200 هزار یورو رشد داشت. ارزش او در به روزرسانی جدید به یک میلیون و 600 هزار یورو رسید ، بنابراین او با ارزش ترین بازیکن پرسپولیس شد و همچنین در بین بازیکنان لیگ برتر در رده دوم قرار دارد. نوراللهی همچنین دوازدهمین بازیکن ارزشمند ایران است.

خط سوم و چهارم این ارزیابی نیز در اختیار استقلالی ها است. شیخ دیاباته که در زمان پیوستن به آبی ها 3 میلیون یورو ارزش داشت ، به دلیل سقوط در لیگ 20 و دور از رقابت به 1.4 میلیون یورو کاهش یافت و او را به عنوان اولین بازیکن با ارزش لیگ برتر ایران تبدیل کرد. من باختم و به مقام سوم سقوط کردم.

بیشتر بخوانید  فال روزانه دوشنبه 27 فروردین 1403

مقام چهارم نیز توسط استقلال اشغال شده است که دوباره به اوج رسیده است. فرشید اسماعیلی که در بروزرسانی های قبلی وب سایت بازار نقل و انتقالات به دلیل آسیب دیدگی امتیاز خود را از دست داده بود ، 400،000 یورو صعود داشت و پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا 1 میلیون یورو ارزش گذاری شد. او چهارمین بازیکن با ارزش لیگ برتر است.

در رده های بعدی به ترتیب بازیکنانی مانند مهدی ترابی ، احسان حاج صفی ، ایاندا پاتوسی ، امیر ارسلان مطهری ، مهدی عبدی ، سیامک نعمتی ، حسین کنعانی زادگان ، رشید مظاهری ، پیام نیاسمند و دیگران قرار دارند.

باشوی کوچک در رده بندی عمومی و جهانی در رتبه 4061 قرار دارد. او می تواند رتبه بسیار بهتری کسب کند. گیدی موفق شد تا به پایان رسیدن قانون دو ساله شیخ دیابت در راس جدول باارزش ترین بازیکنان لیگ برتر پایان دهد و همچنان مقام نخست استقلال را در اختیار داشته باشد.

رده های زیر با ارزش ترین بازیکنان لیگ برتر هستند که بیشتر آنها ستاره های استقلال و پرسپولیس هستند.

لیست قیمت بازیکنان ایرانی در بازار نقل و انتقالات

دیدگاهتان را بنویسید