مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آخرین سلفی زوج جوان در ارتفاعات قبل از مرگ!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


دلگرم به نقل از باشگاه خبرنگاران: مرد جوانی که به همراه همسرش در ارتفاعات کوه بود دچار تصادف وحشتناکی شد.


آخرین سلفی زوج جوان در ارتفاعات قبل از مرگ!

یک زوج جوان ایتالیایی که برای سفر به یک کوه محلی رفته بودند، نمی دانستند که آخرین روز زندگی خود را با هم خواهند گذراند. آندره آ ماتزتو 30 ساله که از او به عنوان یک نقاش سخت کوش یاد می شد، پس از گرفتن آخرین سلفی با همسرش در این تصادف جان باخت.


آخرین سلفی زوج جوان در ارتفاعات قبل از مرگ!

به گزارش میرر، آندریا که در دامنه کوه شیب دار به دنبال تلفن همراه می گشت تعادل خود را از دست داد و از ارتفاع 198 متری سقوط کرد. این اتفاق بعد از ظهر شنبه در Roc واقع در ویچنزا ایتالیا رخ داد.

آخرین عکسی که این زوج گرفته اند آندره آ را به همراه همسرش سارا باراگانتی در بالای Altra Knotto نشان می دهد. سارا با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت: آخرین عکس لعنتی ما با هم. “تو همیشه کنارم خواهی بود خرس کوچولوی من.”

به گفته پلیس ایتالیا، آندریا در تلاش برای یافتن تلفن همراه خود بود که از ارتفاع 200 متری سقوط کرد. تیم امداد با کمک بالگرد خود را به محل حادثه رساندند اما در دم مرگ وی اعلام شد.

خبر درگذشت این جوان ایتالیایی خبرساز شده و چندی پیش خبر مرگ دلخراش یک جوان انگلیسی در کوه آتشفشانی در اکوادور بود. گیل بنکس، 25 ساله، در حال تلاش برای بالا رفتن از صخره پیچینچا در نزدیکی کیوتو بود که روز یکشنبه سقوط کرد.


بیشتر بخوانید  متن آهنگ صفای اشک از معین (Moein
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *