آخرین خبر از یارانه نقدی خانوار ها



آنچه دیگران می خوانند:

اخبار زیادی در مورد جمع آوری پول يارانه نقدی اخیراً شنیده می شود اما هنوز میزان دقیق یارانه از سوی دولت و مجلس اعلام نشده است و یارانه مربوط به باخمن چهارشنبه 20 بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. . از این مرحله عبور کنید یارانه نقدی، همانند سال های گذشته برای هر نفر 455000 ریال می باشد.

اگر مجلس با حفظ ارز از 4200 تومان به 9 میلیارد دلار موافقت کند، بعید است که دولت نتواند یارانه نقدی و کارت اعتباری را افزایش دهد و از سوی دیگر، دولت هیچ توجیهی برای یارانه دادن به کالاهای اساسی ندارد. . و همچنین افزایش یارانه نقدی.

دولت در هفته های اخیر اعلام کرده است که با لغو ارز ۴۲۰۰ تومانی به مردم به صورت یارانه نقدی و کارت اعتباری پرداخت می کند. اما حذف ارز ممتاز با مخالفت مجلس مواجه شد و اکنون افزایش یارانه مالی یک خانواده چهار نفره به 800 تن در سال 1401 در هاله ای از ابهام قرار دارد.

پیش نیاز افزایش یارانه نقدی و کارت های اعتباری، لغو ارز ترجمه است. بررسی های اخیر اما نشان می دهد دولت سیزدهم همچنان درصدد حذف ارز 4200 تومانی و جایگزینی آن با یارانه نقدی و کارت اعتباری است.

این موضوع را هادی سبحانیان معاون وزیر اقتصاد تایید کرد و گفت که تا پایان سال کارت های اعتباری و یارانه ای را آماده می کنیم و از سال آینده می توان این کارت های اعتباری و یارانه ای را تکمیل کرد.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

وی معتقد است علاوه بر کارت های اعتباری و یارانه برای حذف 4200 تومان برای اقتصاد مفید است و مهم ترین شرط حذف 4200 تومان وجود کارت های اعتباری و یارانه ای است.

معاون وزیر اقتصاد همچنین گفت: مجلس تاکنون تصمیم گرفته است که ارز 4200 تومانی تا سقف 9 میلیارد دلار در بودجه سال آینده باقی بماند. اما دولت با تهیه کارت های اعتباری و یارانه ای همچنان امیدوار است مجلس با حذف ارز 4200 تومانی موافقت کند.


دیدگاهتان را بنویسید