آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان



آنچه دیگران می خوانند:

با توجه به اجرای طرح تطبیق حقوق افراد بازنشسته طبق اعلام دولت و بر اساس آمار رسمی سازمان برنامه و بودجه، میانگین حقوق بازنشستگان تحت پوشش صندوق های بازنشستگی کشوری و لشکری ​​در سال گذشته و امسال در مجموع 120 درصد و میانگین حقوق بازنشستگان تحت پوشش بیمه اجتماعی است. در همین مدت 138 درصد افزایش یافته است حقوق بازنشستگان در سال 1378 با کارمندان، صندوق های بازنشستگی کشوری و لشکری ​​و سازمان تامین اجتماعی 45.5 هزار میلیارد تومان تخصیص یافت و امسال این رقم به 116 هزار میلیارد تومان رسید.

سازمان بیمه اجتماعی زمان پرداخت مستمری ها را در بهمن ماه اعلام کرد.زمان بندی پرداخت مستمری بگیران و مستمری بگیران مجمع شهرداری در بهمن ماه 1400 منتشر شد.

پرداخت مستمری ها و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از 20 بهمن ماه جاری آغاز شده و تا 30 بهمن ماه به ترتیب حروف الفبا واریز می شود.

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران مجمع شهرداری در بهمن ماه 94 بر اساس حرف اول نام خانوادگی و طبق جدول زیر پرداخت می شود.

مهرداد قریب با بیان جزئیات پرداخت عیدی مستمری بگیران و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: میزان عیدی هر ساله در قالب مصوبه ای توسط دولت تعیین و توسط سازمان تامین اجتماعی اجرا می شود.

وی افزود: پیشنهادی از سوی سازمان تامین اجتماعی وجود ندارد، اما میزان عیدی مربوط به عموم مردم است و برای شاغلان، مستمری بگیران و مستمری بگیران همه صندوق ها به طور مساوی تعیین می شود.

بیشتر بخوانید  مدیرعامل گلرهیان از مجری برنامه Football One شکایت کرد

حقوق بازنشستگان ۷ میلیون تومان شده است

یکی از اعضای هیئت مدیره کانون کارگران مستمری بگیر استان تهران گفت: در مذاکرات انجام شده در خصوص حقوق 1400، سبد حدود 6 میلیون و 900 هزار تومان برآورد شد اما پایه مستمری مستمری بگیران کمتر از 3 میلیون تومان بود.

یکی از اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان کارگران تهران گفت: در مذاکرات حقوق 1400 نفری، سبد حدود 6 میلیون و 900 هزار تومان برآورد شد اما پایه مستمری مستمری بگیران کمتر از 3 میلیون تومان بود. ; مستمری بگیر با حداقل دستمزد با احتساب همه مزایا فقط 4 میلیون تومان دریافت می کند. بنابراین ما انتظار داریم که “پایه مستمری” به اندازه سبد معیشتی افزایش یابد.


دیدگاهتان را بنویسید