مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آخرین خبر از مرز مهران/ کدام زائران اجازه خروج از مرز مهران را خواهند داشت؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، دبیر ستاد اربعین لرستان گفت: با توجه به بسته بودن مرزها تردد جدید به سمت مرز مهران امکان پذیر نیست.

حمید کشکولی روز شنبه 19 شهریور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از همه زائران درخواست می شود تا اطلاع ثانوی از تردد در مرز خودداری کنند، گفت: با توجه به درخواست تمامی خدمات ناوگان حمل و نقل، وسایل نقلیه عمومی از مرکز شهرستان های لرستان به مقصد مهران انجام شده است. متوقف شده است. ، و زائرانی که قبلا بلیت تهیه کرده اند مسترد می شود.

دبیر ستاد اربعین لرستان تاکید کرد: پلیس راه موظف شد از تردد اتوبوس ها به سمت مرزهای مهران و خوزستان جلوگیری کند.

با اشاره به اینکه در جلسه ستاد اربعین تصمیمات درباره اسکان احتمالی زائران در مسیر به مسئولان ابلاغ شد، افزود: در این راستا مراکزی برای اسکان و پذیرایی موقت زائران به ویژه در خرم مهیا شده است. آباد، الیگودرز، کوهدشت و پلدختر استاندار لرستان همچنین دستور داد امکانات موکب ها و مراکز پذیرایی از زائران تقویت شود.

دبیر ستاد اربعین لرستان تصریح کرد: همچنین کلیه دفاتر پلیس به اضافه 10 از صدور و تمدید گذرنامه و صدور کارت تردد موقت ممنوع هستند.

فقط زائران در پایانه مهران تجمع کردند. تخلیه می شوند

وی با بیان اینکه در فضای مجازی تصاویری مبنی بر باز بودن مرز رد و بدل می شود، تصریح کرد: با برنامه ریزی مسئولان مرزی تنها زائرانی که در پایانه مهران تجمع کرده اند تخلیه می شوند و به دلیل حفظ سلامت آنها مهم است. لایه به لایه برای جلوگیری از شلوغی به سمت مرز هستند.

بیشتر بخوانید  تکلیف افزایش تعداد دانش آموزان به یک سال تحصیلی مشخص شد

دبیر ستاد اربعین لرستان تاکید کرد: تردد جدید به سمت ماهان امکان پذیر نیست.

کشکولی با اشاره به اینکه تعداد افراد در مرزها زیاد است و از ما خواسته شده تا برای تامین امکانات و پذیرایی از زائران وسایلی را به مرز ارسال کنیم، گفت: برای پذیرایی از زائران در حال ارسال آب، یخ و مواد غذایی به مرز مهران هستیم. .

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *