آخرین خبر از سحر قریشی



آنچه دیگران می خوانند:

سحر قریشی این بازیگر در فضای مجازی پر حاشیه است. شایعه ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی فوتبالیست جنجالی ترین شایعه این بازیگر بود که این دو نفر آن را تکذیب کردند.گروه ماکان بند. سحر کوریشی به این سوال واکنشی نشان نداد. تا آخرین حاشیه ادامه دهید سحر قریشی ما پرداخت خواهیم کرد.

سحر قریشی متولد 7 دی 1366 بازیگر سینما و تلویزیون است. او یکی از فعال ترین بازیگران ایران است. او دارای مدرک تجربی است. او تا دبیرستان درس نخواند اما از 20 سالگی بازیگری را آغاز کرد. او اکنون چندین رابطه عاشقانه را تجربه کرده است و برادرش سپهر روزنامه نگار باسیا است.

سحر قریش با بازی در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و در کنار شاهرک استهری به شهرت رسید.

سحر قریشی عکس گرفتن به نفع خود ممنوع است. ممنوع التصویر او به گونه ای به تصویر کشیده شد که او در عرصه فیلم بیشتر فعال شد و به یکی از سوپراستارهای سینمای ایران در دهه 90 تبدیل شد.

صحرا قریشی در سال 1388 توسط دوستی که عروس منوچهر زبردستا بود و در حالی که هنوز با همسرش زندگی می کرد با همسرش زندگی می کرد به بازی در یک فیلم لجبازی معرفی شد.

سیاوش خیرابی پس از این فیلم او را برای بازی در نقش یلدا در سریال دلنوازان به حسین سهیلی زاده معرفی کرد و این نقش سکوی پرتاب او شد.

بیشتر بخوانید  موج خبری کاذب درباره مالیات طلافروشان صحت ندارد

در شبکه های اجتماعی و برخی سایت ها گفته شد که سحر قریشی ایرانی نیست و او افغانستانی است، این خبر کذب است و سحر قریشی افغانی نیست.


دیدگاهتان را بنویسید