آخرین خبر از افزایش حقوق بازنشستگان



آنچه دیگران می خوانند:

جزئیات افزایش تازه حقوق بازنشستگان اعلام کرد. معاون امور نهاد ریاست جمهوری گلستان جزئیات نهایی لایحه یکسان سازی حقوق کارکنان و مستمری بگیران را تشریح کرد. سید محمد حسینی شامگاه پنجشنبه ۲۱ آبان ماه اقدام دولت سیزدهم در افزایش حقوق کارکنان دولت را بی سابقه خواند و اظهار داشت: دولت در اواسط سال لایحه ای را برای این موضوع ارائه می کند. افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان دولت

وی افزود: معمولا دولت ها در پایان سال که متمم بودجه را تحویل می دهند با کسری بودجه مواجه می شوند و می خواهند هزینه هایی را برای اتمام سال بگذرانند، اما خوشبختانه با تلاش های انجام شده و افزایش درآمدی که ایجاد شده است. دولت باید لایحه تناسب شورای اسلامی را مطرح کند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور افزود: خوشبختانه با همکاری خوب اعضای شورای اسلامی، لایحه همسان سازی حقوق و دستمزد تهیه و نهایی شد و به شورای نگهبان ارسال شد که در برخی موارد حقوق تا سقف افزایش می یابد. پنج درصد و در برخی نیروها مانند پلیس نیز 20 درصد افزایش یافته است.

حسینی با بیان اینکه کسانی که حقوقشان پایین است تا 20 درصد افزایش حقوق خواهند داشت، گفت: امیدوارم شورای نگهبان هر چه زودتر در این خصوص تصمیم گیری کند تا دولت از اول 2018 حقوق ها را پرداخت کند. اکتبر. .

بیشتر بخوانید  روابط ایران و آمریکا از دیدگاهی دیگر

منبع: ایسنا


دیدگاهتان را بنویسید