مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آخرین جزئیات سقوط جرثقیل در شهربازی بسیج

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آخرین جزئیات حادثه سقوط جرثقیل در شهربازی بسیج

رضا عباسی شهردار منطقه 14 تهران در گفت وگویی درباره آخرین جزئیات سقوط جرثقیل در اتوبان شهید محلاتی گفت: در حال حاضر عملیات جابجایی و جابجایی جرثقیل به پایان رسیده و هم اکنون مسیر خیابان شهید محلاتی باز است. “

شهردار منطقه 14 تهران درباره تعداد کشته شدگان این حادثه گفت: آخرین آمار از قربانیان سقوط جرثقیل دو نفر است که راننده تاکسی بوده و برای استراحت در آنجا تجمع کرده اند.

وی تاکید کرد: در محل حادثه ایستگاه تاکسی وجود نداشت و رانندگان تاکسی تنها طبق معمول در آن منطقه تجمع و استراحت کردند و برخی گزارش ها حاکی از آن است که جرثقیل بر روی عابران پیاده سقوط کرده و عابران ساختگی هستند.

عباسی در پاسخ به این سوال که چند نفر از پیمانکاران در ارتباط با این حادثه دستگیر شدند، گفت: یک شهربازی در پارک بسیج داریم که دو سال پیش از طریق سازمان مشارکت شهرداری تهران به پیمانکار واگذار شد. او آمد.

شهردار منطقه 14 تهران افزود: شهربازی بسیج قرار بود در سه فاز در سال های 98، 99 و 1400 تجهیز و تکمیل شود که برای تحقق این پروژه از دو سال پیش کار عملیاتی شهربازی بسیج آغاز شد.

وی افزود: پیمانکار معیوب زیر نظر شرکت دیگری بوده که 7.7.98 است. برای تجهیز و تکمیل چرخ فلک این شهربازی با جرثقیل 160 تنی وارد منطقه شد.

عباسی با اشاره به دوربین های مداربسته پارک بسیج و پارکینگ اطراف آن گفت: از تصاویر ثبت شده کاملا مشخص است که جرثقیل به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی در خیابان شهید محلاتی خم شده و سپس سقوط می کند. بر اثر سقوط این جرثقیل دو راننده تاکسی کشته شدند.

بیشتر بخوانید  تبریک تولد دی ماهی به پدرشوهر

شهردار منطقه 14 تهران تاکید کرد: با دستور مقام قضایی پیمانکار و راننده جرثقیل به عنوان عاملان این حادثه دستگیر شدند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *