آخرین جزئیات تصادف کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد/ 133 مصدوم



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در این حادثه در کارخانه کربنات سدیم 133 نفر مصدوم شدند، از اخراج 114 نفر خبر داد.

سید وحید حسینی صبح 25 خرداد با حضور در بیمارستان حضرت قائم (عج) ضمن بررسی روند ارائه خدمات درمانی به مصدومان حادثه نشت مواد شیمیایی کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد، از مجروحان این حادثه عیادت کرد.

حسینی با اعلام اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است، افزود: 133 مصدوم به بیمارستان حضرت قائم (عج) منتقل شده اند که از این تعداد 114 نفر تاکنون ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از این حادثه، مراکز درمانی و بیمارستان های شیراز و سایر شهرستان ها در حالت آماده باش قرار گرفتند، گفت: شهرستان فیروزآباد اعلام کرد:

حسینی با قدردانی از تیم واکنش سریع دانشگاه و پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان در ارائه خدمات درمانی به مصدومان این حادثه، گفت: مصدومان دچار جراحات متعدد از راه هوایی شدند که خوشبختانه درمان به موقع و به موقع انجام می شود. «در این مرکز درمانی، خدمات رسانی به مصدومان در اسرع وقت انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه برگ برنده اصلی دانشگاه جهادگران و کارکنان ارزشمندی هستند که برای نجات جان بیماران و مجروحان در بحران ها تلاش می کنند، گفت: بعد از هر بحرانی این نگرانی وجود دارد که اقدامات سریع تیم های پزشکی و نگرانی هایی در بین این افراد وجود دارد. خانواده های مجروحان

وی با بیان اینکه اقدامات مسئولان، پزشکان، پرستاران و کارکنان این مرکز درمانی در حادثه نشت مواد شیمیایی در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد قابل تقدیر است، گفت: این حادثه بحرانی است که باز هم اقدامات در ارائه خدمات پزشکی توانسته اند به نتیجه مطلوب دست یابند.

بیشتر بخوانید  حقایق جالب و شگفت‌انگیز درباره حیوانات که از آن بی‌اطلاعید! / فیلم -

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به وضعیت مطلوب کرونا در کشور و استان گفت: در حال حاضر میزان ابتلا، بستری شدن و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا کاهش یافته و وضعیت مطلوبی را برای کرونا در کشور ایجاد کرده است. کشور.” در مقایسه با سایر کشورها بحمدالله، تلاش دولت سیزدهم، وزارت بهداشت، پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان و مشارکت و همراهی مردم این موفقیت چشمگیر را رقم زد.


دیدگاهتان را بنویسید