مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آخرین تمرین سجاد گریبی قبل از جدال اصلی با مارتین فورد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سجاد غریبی متولد 28 آذر 1370 در اهواز است اما در بوشهر بزرگ شده و در همان شهر زندگی می کند. وی مجرد و دارای مدرک بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر است.

سجاد از سال 1386 شروع به تمرین کرد، از سال 1388 پاورلیفتینگ را آغاز کرد و از سال 1393 به تمرین بدنسازی پرداخت. او به بوکس نیز علاقه دارد. گریبی درباره تحصیلات ورزشی خود به خبرگزاری فارس گفت: 9 سال است که پاورلیفتینگ انجام می دهم.

سجاد گریبی در سال 1389 به عنوان قوی ترین سراب موفق به کسب مدال طلا شد و پس از یک سری مسابقات، عضله کمرش را پاره کرد و با تجویز پزشک از انجام ورزش های سنگین منع شد.» و فشار وارده به کبد وزنش را کاهش داد. تا 155 کیلوگرم

قرار است دیدار رسمی این دو در 2 آوریل در سالن O2 برگزار شود اما این دو که در دبی به سر می برند روز پنجشنبه برای اولین بار با هم دیدار کردند. در این مسابقه هر دو آماده مخالفت بودند اما این هالک ایرانی بود که توانست فورد را به زمین بزند.


تمرینات سجاد غریبی

پس از یک درگیری کوتاه روی زمین، آنها برای بار دوم دست به کار شدند و این بار فورد یک غریبه را به زمین زد.


سلام ایرانی

نبود تدابیر امنیتی کافی در رینگ باعث شد افرادی که از درگیری فیلم گرفته بودند وارد رینگ شده و در نهایت مسابقه را به حالت تعلیق درآورند.


سجاد غریبی

نکته عجیب این درگیری اختلاف قد قابل توجه سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این ورزشکار علیرغم داشتن عنوان هالک ایرانی، مشخصاً از رقیب خود پایین تر است و به نظر می رسد در مسابقات فروردین ماه برای او دردسرساز شود.

بیشتر بخوانید  تصاویر اینستاگرام شهرزاد کمال زاده


سجاد غریبی

انتشار این تصاویر باعث شده تا بسیاری از کاربران به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار قبلا در فتوشاپ بوده و یا با تکنیک های خاصی گرفته شده و عکس گرفته شده است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *