آخرین اخبار از کابینه ابراهیم ریسی


آخرین اخبار از کابینه ابراهیم ریسی

MeetNews – چندین کارگروه در حال مذاکره با مهمانان برای کابینه دولت سیزدهم هستند که توسط آقای رئیسی انتخاب شده اند. البته طراحی سایت و ارائه نظرات به نظر من چیز خوبی نبود. اسامی که شنیده ام نشان دهنده فضای مناسب دولت سیزدهم است.

البته فضای کشور به گونه ای است که هر فردی که سر کار می آید مشکلات زیادی دارد. در عمل آنچه اتفاق می افتد این است که هماهنگی در حال انجام است و فکر می کنم فکر آقای عطریانفر ، که به هم افزایی نخبگان اقتصادی اشاره می کند ، در حال حاضر وجود دارد.

درست است که آقای رهبر قبل از آقای رئیسی در بخشهای مختلف بود ، اما او با آقای رئیسی فضای دلسوزانه ای دارد. به طور مشابه ، سایر اقوام ، از جمله آقای مخبر ، نگران این موضوع نیستند. بلکه نگران میزهایی باشید که قرص ، شربت و … در آن بود و پزشک قبلی آن را تجویز کرده بود و پزشک فعلی فقط میز کار خود تزریق می کند و به دلیل وضعیت اقتصادی فعلی درد با قرص و شربت درمان نمی شود و جراحی اقتصادی باید آغاز شود و تیم اقتصادی باید کوچکترین عارضه انتخابی داشته باشد و این سیاست به تعویق انداختن و توقف مشکلات در حال حاضر برای آینده جواب نمی دهد و همه به این نتیجه رسیده اند که این مسائل نیاز به اصلاح اساسی دارد.

ترکیب اقتصادی به انجام صحیح اصلاحات کمک می کند ، اجماع کارشناسی در زمینه مالیات وجود دارد و این یکی از مهمترین موضوعاتی است که تیم اقتصادی آقای رئیسی باید در همه ارکان آن برنامه ریزی کند. قطعاً آقای رئیسی به دلیل موفقیت در مذاکرات و همچنین مطالبات اقشار و مشکلات آشفته اجتماعی و فرهنگی ، پنج یا شش ماه اول را آغاز می کند و در این فضا مدیریت بسیار دشوار است و این مدیریت به افراد شجاعی نیاز دارد که مسئولیت پذیری. شجاع همچنین دانش مناسبی از دستگاه های نظارتی برای انجام کارها داشته باشید.

بیشتر بخوانید  بروز 28 آتش سوزی از ابتدای امسال در جنگل های مازندران

من حدس می زنم که با توجه به پیگیری هایی که انجام شده است شاهد یک ترکیب نسبتاً خوبی در حوزه اقتصادی باشیم و من در ماه گذشته با اکثر دوستانم صحبت کرده ام ، فکر می کنم فضای مناسب فراهم شده است.

* سید حمید حسینی ، فعال اقتصادی

دیروز وقتی با برادرم صحبت کردم ، آنها گفتند که هنوز از وی برای وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی برنامه ای نخواسته اند.

* مقداد زکی زاده ، فعال رسانه ای

من با بسیاری از آقایانی که نام آنها ذکر شده صحبت کرده ام ، اما با این وجود آقای رئیسی با افراد زیادی صحبت نکرده و آنها پیشنهاد مستقیم نداشته اند ، اما از طرف دیگر افرادی که نام آنها ذکر نشده است با کمیته های مذاکره صحبت کرده اند. .

من فکر می کنم فضای اولیه دولت به دلیل انتظارات بسیار سرد و طاقت فرسا است و فکر نمی کنم آنها مانند قوه قضائیه ماه عسل داشته باشند. با توجه به شرایط کنونی ، مردم در دولت با مشکلات مختلف اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی روبرو هستند و می توانند در چند ماه اول انتظار معجزه داشته باشند. آیا دولت می تواند مسکن مناسب برای برخی از مناطق کشور تجویز کند. ما همچنین باید بدانیم که در حال حاضر جناح بندی سیاسی زیادی وجود ندارد.

امیر پسندپور ، فعال رسانه ای

در وزارت خارجه ، ما سه طیف داریم ، نیویورکی ها که نمونه آنها آقای ظریف ، طیف آقای متکی و طیف امام صادق با مثال سعید جلیلی است. ما باید بدانیم که می خواهیم چه رویکردی را در پیش بگیریم. من معتقدم که با شرایط کنونی منطقه ، ما در زمینه سیاست خارجی یک رویکرد واقع بینانه برای تمایز بین منافع ملی و حقوق ملی داریم.

بیشتر بخوانید  عید غدیر برای شیعیان نیست / عشق امام علی (ع) باعث عروج می شود - آژانس خبر مهر | اخبار ایران و جهان

تا زمانی که دیدگاه واقع بینانه ای نسبت به موقعیت و شرایط خود در منطقه و جهان نداشته باشیم ، به جایی نخواهیم رسید. ما نیاز داریم که مردم با این رویکرد حل مشکل به سمت دیپلماسی حرکت کنند. من فکر می کنم آنچه امروز اقتصاد ما می خواهد جذب ، تسهیل و تسریع سرمایه گذاری خارجی و پیوستن به سازمان های بین المللی و غیره است. امروزه قیمت تحریم های ما برای جهان بسیار ارزان است ، زیرا ما خارج از حلقه سازمان های بین المللی هستیم. اگر وزیری با رویکرد انتخاب وزیران برای فروش نفت قاچاق انتخاب کنیم ، باید منتظر آینده ای ناآرام باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید