مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آخرین اخبار از وضعیت جسمانی فرزند کوهنورد اصفهانی + جزئیات و عکس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


وضعیت جسمانی کودک کوهنورد اصفهانی

تشویق کننده: وکیل خانواده گیاسی آخرین وضعیت آرمان و علت سقوط پسربچه هشت ساله در مسابقات سنگنوردی را تشریح کرد.

هشت روز پیش آرمان غیاثی پسر هشت ساله در مسابقات سبک وزن فولادشهر اصفهان سقوط کرد و به دلیل نداشتن تشک به شدت مصدوم شد. این پسر از روزی که به بیمارستان منتقل شد در کما به سر می برد و همچنان در همان وضعیت به سر می برد. پس از وقوع حادثه چندین کارگروه ویژه برای تعیین و ابلاغ علت حادثه تشکیل شد. در همین رابطه سید حسین دوازده امامی وکیل خانواده غیاثی در گفت و گو با نام ها در خصوص آخرین وضعیت جسمانی آرمان گفت: طبق آخرین اطلاعاتی که دارم تعدادی داروی بیهوشی به آرمان داده می شود و نمی دهند. دوز را تا سه شنبه کاهش دهید.”

آخرین وضعیت آرمان غیاثی کودک کوهنورد + علت سقوط

وضعیت جسمانی اگزوز کودک پس از سقوط

وی در پاسخ به این سوال که چرا بیهوشی را هدف قرار داده اند؟ گفت: او حملاتی دارد و این حمله برایش خوب نیست. آنها داروهای بیهوشی مصرف می کنند که در حال حاضر فعالیت بدنی ندارند. پزشکان در حین مصرف بیهوشی نمی توانند وضعیت سلامتی آرمان را تعیین کنند. این روند تا سه شنبه یا چهارشنبه ادامه می یابد و پس از آن دوز داروی بی حسی کم می شود تا مشخص شود آرمان در چه وضعیتی است.

علت سقوط کودک 8 ساله اصفهانی در مسابقات سنگنوردی

وکیل خانواده غیاثی با اشاره به اینکه کارگروه های متعددی در اصفهان و تهران برای تعیین علت حادثه تشکیل شده است، افزود: هنوز نظر نهایی منتشر نشده است اما طبق صحبت هایی که با ما انجام شد، فردی که باید حمایت می کرد. طناب ناخواسته قلاب و آن قلاب ها فشار را تحمل نمی کنند. البته هم داور و هم باشگاه مسئول این حادثه هستند و او با اشتباه باعث این اتفاق شده است.

بیشتر بخوانید  ماجرای جنجالی ممنوع الکاری زانیار خسروی در تلویزیون

دوزاده امامی با اشاره به اینکه متهمی در این حادثه وجود ندارد، افزود: هنوز درخواست تجدیدنظر نداده ایم اما به زودی درخواست تجدیدنظر خواهیم داد و منتظر می مانیم تا دادستان و قاضی در این خصوص مقصر تشخیص دهند.

وی با بیان اینکه آرمان حدود یک سال است که به صخره نوردی می پردازد، افزود: نزدیک به یک سال است که به صخره نوردی می پردازد. پیش از آن در رشته اسکیت کار می کرد و سمت استانی داشت.

وکیل خانواده غیاثی افزود: از مردم می خواهم برای سلامتی آرمان دعا کنند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *